Odborné a naučné knihy
- Marie Moravcová
- Přemysl Raban
- kolektiv
Tato příručka má za úkol přiblížit způsoby, formy a pravidla, jimiž se řídí vztahy při registraci a sporech o oprávněnost registrace doménových jmen v doméně nejvyšší úrovně .eu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
More and more traditional professional services firms are turning to "productization" as a strategy to grow, improve valuations, and to fend off new digital-first competitors. However, many of them will fail and waste a lot of money in the process....
-
Knihabrožovaná vazba653 KčDo 3 – 7 dnů
Bestselling author of Sell it Like Serhant and Big Money Energy and real estate, television, and media icon Ryan Serhant shares his proven, three-step strategy to build your brand from scratch...
-
Knihabrožovaná vazba443 KčSkladem 1 ks
Little Book of Prada is the pocket-sized and beautifully illustrated story of the legendary fashion house. Understated elegance and luxury, technologically advanced fabrics and sublime originality of design are all hallmarks of the House of Prada...
-
Knihapevná vazba356 KčSkladem 4 ks
The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion-a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold-now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications...
-
Knihabrožovaná vazba474 KčVíce než 30 dní
Billionaire investors. If we think of them, it's with a mixture of awe and suspicion...
-
Knihabrožovaná vazba334 KčSkladem 1 ks
Global trade is of vital interest to citizens as well as policymakers, yet it is widely misunderstood. This compact exposition of the market forces underlying international commerce addresses both of these concerned groups, ...
-
Knihapevná vazba743 KčVíce než 30 dní
I v době, kdy se komunikace jako taková stále více přesouvá z oblasti „klasických" komunikačních kanálů do sféry elektronické a multimediální, existují procesy a situace, ve kterých se bez zmíněných klasických prostředků neobejdeme...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Time is not money. Time is life force. Are you consistently doing the work that you and only you can do? Or are you burdened by busywork, the bottleneck blocking your company's profit and potential?Your time is far more precious than money...
-
Knihabrožovaná vazba426 KčSkladem 1 ks
The Brand Book provides a straightforward and practical guide to the fundamentals of brands and branding, enabling anyone in business to create their own powerful brand. Entertainingly written in jargon-free language, the author draws...
-
Knihabrožovaná vazba543 KčVíce než 30 dní
Greg Hoffman joined Nike as 22-year-old design intern. Over the next thirty years, he would help craft some of the most iconic campaigns in history - for Ronaldo and Serena...
-
Knihabrožovaná vazba307 KčVíce než 30 dní
In an increasingly digital world, brands are faced with the challenge of reshaping their identities in order to solidify their presence both online and offline, not to mention in a variety of other mediums...
-
Knihabrožovaná vazba1 135 KčVíce než 30 dní
Leadership and engagement expert Mark C. Crowley shows how trading in the old business playbook for heart-led leadership strategies will create purpose-driven...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
No one makes it alone. But there's a reason why some people can get investors or bosses to believe in them while others cannot. And that reason has little to do with experience, pedigree or a polished business plan. Backable people seem to have...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle