Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Šikmý kostel: Třetí díl - Karin Lednická, Bílá vrána, 2024

Z kolekce To nej z marketingových knih - Inspirace nejen na Marketing Festival odborné a naučné knihy

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Další možnosti
Edice
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Žltá kniha budovania značky 
SK
Martinus.cz
Martinusák doporučuje 5

Konečne kniha, ktorá spája brandbuilding a efektívne podnikanie do jedného celku a v dvanástich princípoch odpovedá na zásadnú otázku súčasnosti: „Ako zaujať a predať vo svete chaosu a sekundovej pozornosti?“ ...

  • Knihabrožovaná vazba
    757 Kč
    Skladem > 5 ks

Myšlení rychlé a pomalé - Daniel Kahneman, Jan Melvil publishing, 2012
Myšlení rychlé a pomalé
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Daniel Kahneman, nositel Nobelovy ceny za ekonomii, patří k jedněm z nejinspirativnějích myslitelů současnosti. Jeho "pop-science" kniha o tom, jak se my lidé v různých situacích rozhodujeme, je jakýmsi vyzyvatelem pro tradičně uznávané modely...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    507 Kč
    Skladem > 5 ks

Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem > 5 ks

Ogilvy o reklamě v digitálním věku - Miles Young, Svojtka&Co., 2018
Ogilvy o reklamě v digitálním věku

David Ogilvy je jedním z nejznámějších a nejrespektovanějších businessmanů z oblasti marketingu. Bestseller Ogilvy o reklamě přinesl cenné rady jak nováčkům, tak veteránům reklamního průmyslu a pomohl jim k jejich obchodním úspěchům...

  • Knihapevná vazba
    349 Kč
    Skladem 1 ks

Jeď dál! - Austin Kleon, Jan Melvil publishing, 2019
Jeď dál!

Možná bychom sem už nemuseli nic psát, protože představovat Austina Kleona našim čtenářům je nejspíš zbytečné… Ale my se tak těšíme! Pojďme si to raději shrnout: novinka plná kreativního povzbuzení pro chvíle, kdy si myslíte, že už nikdy nic...

  • Knihabrožovaná vazba
    332 Kč
    Skladem > 5 ks

Hrdinové digitální doby, P2M Consulting, 2020
Hrdinové digitální doby

Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    541 Kč
    Skladem 2 ks

Building Distinctive Brand Assets - Jenni Romaniuk, Oxford University Press, 2018
Building Distinctive Brand Assets 
EN

Building Distinctive Brand Assets provides readers with long-term strategies to build and protect Distinctive Assets. This book is for anyone with a brand. It is a book about future-proofing your brand's identity...

  • Knihapevná vazba
    909 Kč
    Více než 30 dní

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    832 Kč
    Skladem 4 ks

This Is Service Design Doing - Marc Stickdorn, O´Reilly, 2018
This Is Service Design Doing 
EN

How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers...

  • Knihabrožovaná vazba
    940 Kč
    Skladem 1 ks

The Advertising Concept Book - Pete Barry, Thames & Hudson, 2016
The Advertising Concept Book 
EN

This is the third edition of the highly successful Advertising Concept Book. As well as substantially expanded chapters on interactive advertising and integrated advertising, an entirely new chapter on branded social media has been added...

  • Knihabrožovaná vazba
    641 Kč
    Skladem 1 ks
The 22 Immutable Laws of Marketing - Al Ries, Jack Trout, Profile Books, 1994
The 22 Immutable Laws of Marketing 
EN

Al Ries and Jack Trout, two of the world's most successful marketing strategists, call upon over 40 years of marketing expertise to identify the definitive rules that govern the world of marketing...

  • Knihabrožovaná vazba
    276 Kč
    Skladem 2 ks

The Brand Gap - Marty Neumeier, Pearson, 2004
The Brand Gap 
EN

The Brand Gap is the first book to present a unified theory of brand-building. Whereas most books on branding are weighted toward either a strategic or creative approach, this book shows how both ways of thinking can unite to ...

  • Knihabrožovaná vazba
    652 Kč
    Skladem 1 ks

Predatory Thinking - Dave Trott, Pan Macmillan, 2015
Predatory Thinking 
EN

Predatory Thinking is a masterclass in how to outwit the competition, in ordinary life as well as in business. It is the philosophy that has underpinned Dave Trott's distinguished career as a copywriter, creative director, and founder ...

  • Knihabrožovaná vazba
    310 Kč
    Skladem 1 ks

The Art of Statistics - David Spiegelhalter, Pelican, 2020
The Art of Statistics 
EN

Statistics has played a leading role in our scientific understanding of the world for centuries, yet we are all familiar with the way statistical claims can be sensationalised, particularly in the media. In the age of big data, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    261 Kč
    Skladem 1 ks

Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019
Alchemy 
EN

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding ...

  • Knihapevná vazba
    790 Kč
    Více než 30 dní

Creative Blindness - Dave Trott, Harriman House, 2019
Creative Blindness 
EN

Creativity is all around us. Not in art galleries. But on the train, at work, in the street outside, and in schools, hospitals and restaurants. Creative vision exists wherever people are...

  • Knihabrožovaná vazba
    376 Kč
    Skladem 1 ks

Calling Bullshit - Jevin D. West, Carl T. Bergstrom, Penguin Books, 2021
Calling Bullshit 
EN

The world is awash in bullshit, and we're drowning in it. Politicians are unconstrained by facts. Science is conducted by press release. Start-up culture elevates hype to high art. These days, calling bullshit is a noble act...

  • Knihabrožovaná vazba
    279 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Bohatství jako by padalo do klína lidem, kteří jsou chudí duchem, chudí zájmy a radostí.“

Na východ od ráje - John Steinbeck, 2020
Na východ od ráje
John Steinbeck