Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Vazba
Formát
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
V pasti Araba

Sára se dostala do zajetí šejka Abdullaha. Stane se jeho otrokyní – až do dne, kdy se v domě objeví muž, který si ji chce vzít za manželku. Pod nátlakem se za něj nakonec provdá. Cesty osudu jsou však nevyzpytatelné a Sára ...

  • E-knihaEPUBMOBI
    150 Kč
    Ihned ke stažení

Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    390 Kč
    Ihned ke stažení

Pornovláska

Renata vždy snila o kariéře, kdy by mohla cestovat po světě a dělat, co se jí líbí. A jeden výlet do Prahy slibuje přesně to. Svobodu, peníze, slávu. Renata se brzy stává hvězdou pornografických focení i videí a svět jí leží...

  • E-knihaEPUBMOBI
    209 Kč
    Ihned ke stažení

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    905 Kč
    Skladem 5 ks
Médiá a novinári na Slovensku 2010 - Samuel Brečka a kolektív, Eurokódex, 2010
Médiá a novinári na Slovensku 2010 
SK

Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej novinárskej profesie...

  • Knihabrožovaná vazba
    278 Kč
    Do 6 dnů

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 399 Kč
    Více než 30 dní

Média a modernita - John B. Thompson, Karolinum, 2004
Média a modernita

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...

  • Knihabrožovaná vazba
    245 Kč
    Více než 30 dní

Návrat inflace - Václav Klaus, Institut Václava Klause, 2022
Návrat inflace

Je mimo veškerou pochybnost, že jednou z nejúčinnějších cest k rozvratu ekonomiky, k politickému chaosu a k ožebračení a tím k radikalizaci tisíců či milionů lidí je inflace. A ta teď hrozí. Nejen hrozí, už ji prožíváme. Inflace je u nás i v celém...

  • Knihabrožovaná vazba
    199 Kč
    Do 25 dnů

Reklama

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Direct marketing - Lester Wunderman, Grada, 2004
Direct marketing

Proč je klíčem k úspěchu v direct marketingu (direct mail, zasílání katalogů, teleshopping, telemarketing aj.) odhodlání, přitáhnout a udržovat si hodnotné zákazníky? Jak změnit interaktivním dialogem chování zákazníků?

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané
Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Public relations jako ovlivňování mínění - Jozef Ftorek, Grada, 2012
Public relations jako ovlivňování mínění

Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak se budují značky - Byron Sharp, Edice knihy Omega, 2018
Jak se budují značky

Tato kniha přináší odpovědi na klíčové otázky, které pracovníci marketingu řeší každý den. Otázky typu: jak podpořit růst a stabilitu značky, jak funguje reklama, jakou částku je potřeba vložit do propagace, vyplatí se věrnostní programy, jsou zákazníci..

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016
Truth in Advertising 
EN

Finbar Dolan is lost and lonely. Except he doesn't know it. Despite escaping his blue-collar Boston upbringing to carve out a mildly successful career at a Madison Avenue ad agency, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    295 Kč
    Skladem 2 ks

Vybrane? proble?my metodolo?gie masmedia?lnych s?tu?dii? 
SK

Publikácia poskytuje stručný prehľad metodologických východísk spoločenských vied a  metodických výskumných trendov aplikovaných v mediálnej komunikácii. Jej cieľom je sprostredkovať začínajúcim výskumníkom poznatky, na základe k

  • E-knihaEPUBMOBI
    100 Kč
    Ihned ke stažení

V pasci Araba - Mirka Manáková, Marenčin PT, 2019
V pasci Araba 
SK

Sára sa dostala do zajatia šejka Abdullaha. Stáva sa jeho otrokyňou, až kým sa jedného dňa v dome neobjaví muž, ktorý si ju chce zobrať za manželku. Pod nátlakom sa za neho napokon vydá...

  • Knihapevná vazba
    283 Kč
    Skladem 1 ks

Gonzo Capitalism - Chris Guillebeau, MacMillan, 2023
Gonzo Capitalism 
EN

From the New York Times bestselling author of The $100 Startup, comes a captivating guide that explains how to thrive in todays turbulent global economy...

  • Knihabrožovaná vazba
    391 Kč
    Skladem 3 ks

Unscripted - James B. Stewart, Rachel Abrams, Cornerstone, 2023
Unscripted 
EN

The shocking inside story of how dysfunction, misconduct and scandal almost brought down one of Hollywood's greatest companies...

  • Knihabrožovaná vazba
    467 Kč
    Skladem 1 ks

Spoločníčka - Lucia Olrinková, Marenčin PT, 2020
Spoločníčka 
SK

Hana nemá život ustlaný na ružiach. Počas posledných rokov jej osud hádže pod nohy samé polená. Už keď to vyzerá, že sa s tým zmierila, oklame ju človek, ktorého ľúbila a ona sa ocitne v beznádejnej situácii...

  • Knihapevná vazba s přebalem
    298 Kč
    Skladem 4 ks

Prachy paní Schwarzové - Karin Krausová, Motto, 2017
Prachy paní Schwarzové

Kdo by netoužil být bohatý a patřit do „lepší“ společnosti? Karolína o takovém životě sní za bankovní přepážkou. Nic jiného než snít jí nezbývá, protože svůj plat dává skoro celý mámě a zbytek jí stačí přesně na tři kávy, jeden výtisk Vogue a pět...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„V tajemstvích je síla. A ta síla slábne, když se o ně někdo rozdělí, takže je nejlepší, když se tajemství udržují, a udržují se pořádně. Když se o tajemství podělíš, o opravdová tajemství, o ta důležitá, dokonce jen s jedním jediným člověkem, změní je to. Když si je napíšeš, je to ještě horší, protože se nedá odhadnout, kolik lidí je uvidí na papíře, ať jsi s tím sebeopatrnější. Takže když už máš tajemství, je opravdu nejlepší je udržovat, jak pro jejich vlastní dobro, tak pro tvoje.“

Noční cirkus - Erin Morgenstern, 2020
Noční cirkus
Erin Morgenstern