Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Příliš pozdě - Colleen Hoover, Ikar CZ, 2024

Na téma reklama s červenou obálkou knihy

Použité filtry
Zrušit filtry
Psychologie reklamy

Nové vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    390 Kč
    Ihned ke stažení

How Brands Grow - Byron Sharp, Oxford University Press, 2010
How Brands Grow 
EN

This book provides evidence-based answers to the key questions asked by marketers every day. Tackling issues such as how brands grow, how advertising really works, what price promotions really do and how loyalty programs really affect loyalty, ...

  • Knihapevná vazba
    905 Kč
    Skladem 5 ks

Médiá a novinári na Slovensku 2010 - Samuel Brečka a kolektív, Eurokódex, 2010
Médiá a novinári na Slovensku 2010 
SK

Publikácia je veľmi aktuálnym a pre novinársku teóriu, edukáciu i prax prepotrebným dielom, pretože zveľaďuje databázu najnovších poznatkov o transformácii slovenských médií i samostatnej novinárskej profesie...

  • Knihabrožovaná vazba
    278 Kč
    Do 5 dnů

Spotřební imaginace státního socialismu - Lucie Česálková, Ondřej Táborský, Marta Sylvestrová, Akropolis, 2022
Spotřební imaginace státního socialismu

Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy...

  • Knihapevná vazba
    1 399 Kč
    Více než 30 dní
Média a modernita - John B. Thompson, Karolinum, 2004
Média a modernita

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti ...

  • Knihabrožovaná vazba
    245 Kč
    Více než 30 dní

Reklama

Již čtvrté vydání je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady. Dozvíte se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    254 Kč
    Ihned ke stažení

Truth in Advertising - John Kenney, Corsair, 2016
Truth in Advertising 
EN

Finbar Dolan is lost and lonely. Except he doesn't know it. Despite escaping his blue-collar Boston upbringing to carve out a mildly successful career at a Madison Avenue ad agency, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    295 Kč
    Skladem 2 ks

Vybrane? proble?my metodolo?gie masmedia?lnych s?tu?dii? 
SK

Publikácia poskytuje stručný prehľad metodologických východísk spoločenských vied a  metodických výskumných trendov aplikovaných v mediálnej komunikácii. Jej cieľom je sprostredkovať začínajúcim výskumníkom poznatky, na základe k

  • E-knihaEPUBMOBI
    100 Kč
    Ihned ke stažení

20th Century Alcohol & Tobacco Ads. 40th Ed. - Allison Silver, Taschen, 2022
20th Century Alcohol & Tobacco Ads. 40th Ed. 
EN

In this collection of 20th-century alcohol and tobacco ads, we see how the marketing of these products spanned from the elegant to the offbeat...

  • Knihapevná vazba
    595 Kč
    Skladem 1 ks

Truth, Lies, and Advertising - Jon Steel, John Wiley & Sons, 1998
Truth, Lies, and Advertising 
EN

Account planning exists for the sole purpose of creating advertising that truly connects with consumers...

  • Knihapevná vazba
    1 089 Kč
    Více než 30 dní


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “