Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Neztratit se sama v sobě - Erik Tabery, Zuzana Čaputová, Respekt Publishing, 2024

Knihy o personalistice

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Svoboda v práci - Brian M. Carney, Isaac Getz, PeopleComm, 2011
Svoboda v práci

Svoboda v práci je místem, kde člověk pochopí klíčové souvislosti této filozofie organizace a řízení. Seznámíte se zde ale také s bezmála dvěma desítkami firem z celého světa a tím, jak svobodu do práce zaváděly a jakou s ní mají zkušenosti...


Štěstí doručeno - Tony Hsieh, PeopleComm, 2013
Štěstí doručeno
Martinusačka doporučuje 5

Štěstí doručeno je příběhem organizace, která vznikla na zelené louce a dnes, po deseti letech existence, dosahuje obratu přes miliardu dolarů ročně. O internetovém prodejci obuvi Zapposu se hovoří jako o nejvíce “sexy” firmě dnešních Spojených států...


Prodávejte s úspěchem! - Rolf Leicher, Grada, 2005
Prodávejte s úspěchem!

Kniha plná praktických tipů a příkladů srozumitelně a čtivě radí, jak se správně připravit na jednání s klientem nebo zákazníkem, jak úspěšně vést prodejní rozhovor a dosáhnout stanoveného cíle, jak zvládnout obtížné situace...


Proč už neplatí tradiční marketing - Kolektiv autorů, Computer Press, 2007
Proč už neplatí tradiční marketing
  • Autorský kolektiv

Trhy se neustále mění, ale marketing jako vědní obor se vůči nim nevyvíjí stejnou rychlostí. Často jde marketingová praxe napřed a vědní disciplína ji následuje. Proto se právě tato publikace zabývá některými z nejdůležitějších mezer...

Začínáme řídit projekty - James Taylor, Computer Press, 2007
Začínáme řídit projekty

Publikace je určena pro ty, kteří nemají s řízením projektů zatím větší zkušenosti. Jak pro úplně začínající projektové manažery, tak pro ty, kteří projekty řídí teprve krátkou dobu...


Repetitorium manažerských dovedností - John Payne, Shirley Payneová, Management Press
Repetitorium manažerských dovedností

Jak zdokonalit sám sebe...


7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...


Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř, Grada, 2012
Personalistika pro manažery a personalisty

Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci...


7 principů masového marketingu - Mark Earls, CPRESS, 2008
7 principů masového marketingu

Umíte si vysvětlit explozi společenských fenoménů, jako je zasílání textových zpráv, ačkoliv propagace byla pouze malá nebo nulová? A co vznik on-line komunit? Nebo rozšíření graffiti do městských aglomerací?...


33 základních rad jak pečovat o zákazníka - Jiří Brabec, Computer Press, 2004
33 základních rad jak pečovat o zákazníka

Další titul z jedinečné série "33 rad" je určen pro obchodníky, pracujících především v prodejně či obchodu...

Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek, Grada, 2018
Vedení lidí, týmů a firem

Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...


Koučování - John Whitmore, Management Press, 2019
Koučování

Koučování se dnes stává stále významnějším, účinnějším nástrojem vedení lidí. Stalo se uznávanou, nepřehlédnutelnou profesí. Manažeři si začínají uvědomovat, že koučování jim umožňuje podívat se na problémy jinak, než byli dosud zvyklí, že...


7 kroků efektivního koučování - Sabine Dembowski, Fiona Eldridge, Ian Hunter, Computer Press, 2009
7 kroků efektivního koučování

Ať patříte mezi trenéry nebo manažery, příručka o koučování vám pomůže rozvíjet skryté dispozice pracovníků ve vašem týmu. Ukáže vám, jak pracovat sám na sobě, abyste získal(a) dovednosti dobrého kouče: uměl(a) vybudovat vzájemnou důvěru, pozorně naslouch


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kolektiv, Grada, 2003
Mezinárodní obchodní operace

Kolektiv autorů z katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze připravil již třetí, aktualizované a rozšířené vydání vysokoškolské učebnice, která všestranně poslouží i pracovníkům firem, jež podnikají v mezinárodním měřítku.


Porady a jednání - Thomas Wieke, Grada, 2006
Porady a jednání

Každý z nás je v zaměstnání neustále konfrontován s množstvím porad, jednání, formálních i neformálních setkání...


Jak psát obchodní dopisy - Drayton Bird, Computer Press, 2004
Jak psát obchodní dopisy

Publikace Jak psát obchodní dopisy je určena: - obchodníkům, které krok za krokem naučí vytvořit obchodní dopis s nabídkou, jež jim přivede zákazníky a přinese příjmy - marketing manažerům a pracovníkům marketingu, jimž předloží řadu reálných zkušeností.


Procesně řízená organizace - Václav Řepa, Grada, 2012
Procesně řízená organizace

Publikace, která navazuje na autorovu úspěšnou knihu "Podnikové procesy - Procesní řízení a modelování", je určená firemním manažerům všech úrovní, manažerům organizace a kvality, IS/IT manažerům a vývojářům IS a studentům VŠ...


Lektorské dovednosti - Olga Medlíková, Grada, 2013
Lektorské dovednosti

Praktická a čtivá příručka je určena jak začínajícím lektorům, kteří chtějí dobře zvládnout svou práci, tak i těm zkušenějším, kteří v ní naleznou náměty na vylepšení a zpestření své činnosti. Důraz je kladen na klíčové schopnosti lektora a jeho...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jak se ale svět může zlepšit, když všichni budeme mlčet?“

Hana - Alena Mornštajnová, 2017
Hana
Alena Mornštajnová