Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Tři Sekery - Kateřina Surmanová, Kalibr, 2024

Knihy o personalistice

Použité filtry
Zrušit filtry
Zrození kmenového vůdce - Dave Logan, John King, Halee Fischer-Wright, Synergie, 2019
Zrození kmenového vůdce

Ptáci tvoří hejna, vlci smečky a lidé kmeny, skupiny o dvaceti až sto padesáti lidech. Kmeny jsou základním stavebním prvkem jakéhokoli rozsáhlejšího lidského úsilí. Mají větší vliv a význam než týmy, celé podniky či sebeschopnější...

  • Knihabrožovaná vazba
    350 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Logistické technologie v dodavatelském řetězci - Xenie Lukoszová a kolektív, Ekopress, 2012
Logistické technologie v dodavatelském řetězci

Publikace spadá svým zaměřením do perspektivního oboru zvaného logistika. Tato technickoekonomická disciplína je prioritně zaměřená na procesy spojené s průběhem hmotných toků podnikem. Vstupem ČR do EU, vznikem eurologistiky a vybudováním dopravní...

  • Knihabrožovaná vazba
    204 Kč
    Do 16 – 21 dnů

Vedení lidí, týmů a firem - Jiří Plamínek, Grada, 2018
Vedení lidí, týmů a firem

Páté vydání dnes již klasického díla uznávaného českého odborníka na management přináší nejužitečnější poznatky, které rozhodují o úspěšnosti manažerů a lídrů. Autor zdůrazňuje souvislosti mezi těmito poznatky, význam...

  • Knihabrožovaná vazba
    286 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    233 Kč
    Skladem

7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem - Leigh Branham, Grada, 2009
7 skrytých důvodů, proč zaměstnanci odcházejí z firem

Často má zaměstnanec pádnější důvody, než je vyšší plat či lepší příležitosti, proč opouští vaši firmu. Více než 80% pracovníků říká, že důvodem není to, že na druhé straně plotu je tráva zelenější, ale je to převaha negativních faktorů...

Společenská odpovědnost organizace - Marek Pavlík a kolektív, Grada, 2010
Společenská odpovědnost organizace

Publikace se věnuje aktuálnímu a respektovanému tématu CSR - společenské odpovědnosti organizací. Je určena manažerům v komerční sféře, ve veřejné správě a studentům především vysokých škol...


Personalistika pro manažery a personalisty - Martin Šikýř, Grada, 2012
Personalistika pro manažery a personalisty

Personalistika pro manažery a personalisty přináší ucelený pohled na personalistiku a personální činnosti v moderní organizaci...


Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie - Jan Dohnal, Grada, 2002
Řízení vztahů se zákazníky Procesy, pracovníci, technologie

Kvalita řízení vztahů se zákazníky je klíčová pro úspěch na trhu a týká se všech pracovníků, přičemž CRM může být jen tak dobré, jak dobrá je vize a strategie podniku, úroveň procesního řízení, podniková kultura a kvalita manažerského týmu...


Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky - František Bělohlávek, Grada, 2009
Jak vést rozhovory s podřízenými pracovníky

V knížce zkušeného lektora, poradce a psychologa získáváte neocenitelného rádce a pomocníka pro vedení důležitých rozhovorů s vašimi podřízenými pracovníky. Nejdříve získáte cenné rady, jak při pohovorech s pracovníky komunikovat, jak naslouchat, ...


Služebník - James C. Hunter, SSP Group, 2013
Služebník

Kniha Služebník je klasickým příběhem obchodní literatury, odhalující principy vedení službou. John Daily je byznysman, jehož zjevně úspěšný život se začíná vymykat kontrole. Cítí se pod psa a selhává ve všech svých vedoucích rolích – ať už jako šéf...


11 manažerských hříchů - Klaus Schuster, Grada, 2010
11 manažerských hříchů

Jaké fatální chyby a manažerské hříchy mohou vzít půdu pod nohama i těm nejlepším manažerům a podnikatelům? Jak může manažer udělat sobě i ostatním z běžného pracovního dne peklo? ...

Analýza vzdelávacích potrieb podnikových manažérov - Andrea Bontová, Belianum, 2015
Analýza vzdelávacích potrieb podnikových manažérov 
SK

Vedecká monografia rieši interdisciplinárnu tematiku vzdelávania a učenia sa podnikových manažérov s dôrazom na andragogický vedecko-výskumný rozmer rozvoja jednotlivcov, pracovných tímov a (učiacich sa) organizácií. Mapuje možnosti...

  • Knihabrožovaná vazba
    193 Kč
    Do 2 – 3 dnů

CRM - Řízení vztahů se zákazníky - Vít Chlebovský, Computer Press, 2006
CRM - Řízení vztahů se zákazníky

Publikace je určena: pro marketingové pracovníky, kteří mají za úkol vymyslet, naplánovat a realizovat koncepci CRM, pro výkonné, obchodní i další manažery, kterým poskytne řadu tipů, rad a zamyšlení...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rada školy a výberové konanie na funkciu riaditeľa školy - Mária Stanislavová, Wolters Kluwer, 2024
Rada školy a výberové konanie na funkciu riaditeľa školy 
SK

Šieste, aktualizované vydanie úspešnej publikácie prezentuje legislatívne zázemie, ako aj praktické skúsenosti v oblasti konštituovania a činnosti rady školy ako poradného orgánu v školách...

  • Knihabrožovaná vazba
    352 Kč
    Skladem 2 ks


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover