Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Kultura v mezinárodním podnikání - Ivan Šroněk, Grada, 2001
Kultura v mezinárodním podnikání

Chcete vést úspěšná obchodní jednání? Znáte všechny zvyklosti svých zahraničních obchodních partnerů? Poučte se z knihy odborníka v této oblasti.


Obchodujeme německy - Věra Höppnerová, Jarmila Matěnová, Zuzana Gelnarová, Ekopress, 2013
Obchodujeme německy

Nové, páté vydání úspěšné učebnice, tentokrát zcela přepracované, jejímž cílem je vybavit studující takovými jazykovými prostředky, aby se bez potíží...


Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...


Likvidace obchodních společností - Petr Adamík a kolektiv, ANAG, 2010
Likvidace obchodních společností

4. aktualizované a rozšířené vydání Publikace Likvidace obchodních společností je společným dílem likvidátora, právníka, auditora a daňového poradce. Autoři zpracovali problematiku likvidací na základě vlastních zkušeností z...

Marketing služeb - Lidmila Janečková, Miroslava Vaštíková, Grada, 2001
Marketing služeb

Kniha je určena manažerům a podnikatelům v oblasti služeb. Zaměřuje se především na menší a střední firmy, kterých je v tomto sektoru většina.


Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení - Jan Šíma, Karolinum, 2016
Kvalita služeb sportovních zařízení a možnosti jejího hodnocení

Služby, jakožto neustále sílící obor lidské činnosti, a hodnocení jejich kvality z pohledu zákazníka, ale i obecné poznatky z jejich marketingu, jsou hlavním tématem knihy. Kapitoly tvořící...


Dokonalé služby - Pavel Vosoba, Grada, 2004
Dokonalé služby

Kniha vychází ze skutečných příběhů a popisuje každodenní situace. Bezděčně nás vede k zamyšlení a opětovnému hodnocení našich obchodních i osobních výher i ztrát.


Dovoz zboží z Číny - Michal Švihnos, Internet Consulting, 2013
Dovoz zboží z Číny

Jedinečná publikace pro dovozce zboží z Číny v rámci aktuálních právních předpisů. Kniha plná informací a rad v souvislosti s importem z Číny. Na nic nečekejte a začněte hned. Dovolte, abych Vám představil první a zatím jedninou publikaci tohoto druhu...


Strategické aliance se zahraničními partnery - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Strategické aliance se zahraničními partnery

Strategické aliance patří k osvědčeným způsobům transferu moderních technologií, manažerského know-how, snižování podnikatelského rizika, urychlování inovačního a investičního rozvoje...


Nová společnost s ručením omezeným - Lucie Josková, Grada, 2018
Nová společnost s ručením omezeným

Publikace komplexně představuje společnost s ručením omezeným, a to z pohledu právního, daňového i účetního. Důraz je kladen na srozumitelnost a přehlednost textu tak, aby byla přístupná široké podnikatelské veřejnosti...

Mezinárodní obchodní jednání - Miroslava Zamykalová, Professional Publishing, 2011
Mezinárodní obchodní jednání

Máte důležitou obchodní schůzku, která se má uskutečnit v resturaci? Jak si zajistit úspěch tohoto setkání a přitom působit suverénně a uvolněně? V této informatiní příručce najdete mnoho důležitých rad profesorky psychologie...


Mezinárodní obchodní operace - Hana Machková, Eva Černohlávková, Alexej Sato a kol., Grada, 2007
Mezinárodní obchodní operace

Aktualizované a přepracované vydání úspěšné publikace je opět nepostradatelnou komplexní příručkou pro manažery a podnikatele, kteří podnikají v mezinárodním měřítku, a přínosnou učebnicí pro vysokoškolské studenty...


Jak blafovat o vlastní firmě - John Winterson Richards, Edice knihy Omega, 2017
Jak blafovat o vlastní firmě

Tato kniha vám umožní okamžitě si osvojit všechny znalosti potřebné k tomu, abyste dosáhli úspěchu v opojném, avšak nemilosrdném světě podnikání – obzvláště, pokud jste hrdými majiteli firmy. Už si nikdy nebudete plést pojmy...


Procesně řízená organizace - Jiří Ciencala a kol., Professional Publishing, 2011
Procesně řízená organizace

Procesní řízení (Business Proces Management) je dnes nástupcem klasického liniově-štábního řízení. Kniha přináší návod jak tuto formu řízení uvádět do praxe a jak se vyhnout případným problémům.


Ženy a management - Zdenek Dytrt a kol., BIZBOOKS, 2014
Ženy a management

Problematická hierarchie hodnot a preferencí jak mezi manažery, tak v celé populaci poškozuje nejen českou ekonomiku. Je otázkou, zda tento „posunutý“ žebříček hodnot nesouvisí i s tím, že v rozhodovacích procesech ve výkonnějších ekonomikách...


Management cestovních kanceláří a agentur - Monika Palatková a kolektív, Grada, 2012
Management cestovních kanceláří a agentur

Na trhu ojedinělá publikace se soustředí na čtyři klíčové oblasti spojené s managementem cestovních kanceláří a agentur. Je určena jak studentům turismu, tak pracovníkům cestovních kanceláří a agentur. První část knihy se věnuje legislativní úpravě...


Moderní teorie firmy - Jiří Kudera, Grada
Moderní teorie firmy

V publikaci se autor zabývá možnostmi tvorby moderních firemních strategií v soudobých společensko-ekonomických podmínkách, neboť odborné tvůrčí myšlení se neobejde bez teoretických znalostí.


Vedení porad - Jiří Plamínek, Grada, 2012
Vedení porad

V čtivé a praktické knížce zkušeného lektora a facilitátora se dozvíte, jak porady vést, aby plnily svůj účel...


Dynamika projektu - Eva Šviráková, Nakladatelství VeRBum, 2011
Dynamika projektu

Kniha vybízí manažery projektů k přemýšlení o důsledcích vlastních rozhodnutí, je podnětem k proměně mentálních modelů, k novým postupům. Kniha spojuje archetypy systémového myšlení, systémovou dynamiku, počítačové modelování a metody pro řízení...


Jak získavat nové zákazníky - Alexander Verweyen, Grada, 2007
Jak získavat nové zákazníky

Bez nových zákazníků vaše prodejní výsledky neporostou. V této praktické příručce se dozvíte, jak krok za krokem úspěšně získávat nové zákazníky, jaké nástroje a metody využívat při přímé komunikaci se zákazníky...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Jejich životy jsou součástí mého příběhu a jiných příběhů, které se pod slunečnou oblohou vsouvají do jediného příběhu lidského života.“

Peníze od Hitlera - Radka Denemarková, 2021
Peníze od Hitlera
Radka Denemarková