Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024
Použité filtry
Zrušit filtry
Moderní hotelový management - Felix Křížek, Josef Neufus, Grada, 2011
Moderní hotelový management

Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    175 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Jak úspěšně reklamovat - David Houdek, Grada
Jak úspěšně reklamovat
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    36 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů - Jitka Srpová, Grada, 2020
Začínáme podnikat s případovými studiemi začínajících podnikatelů

Kolektiv zkušených autorů vám poradí, jak přijít na nové nápady, jak si ověřit zájem zákazníků a pomocí jakých nástrojů u nich vyvolat zájem o váš produkt nebo službu. Dozvíte se, jaké jsou trendy v podnikání a na co si dát pozor...

  • Knihabrožovaná vazba
    285 Kč
    Skladem 1 ks

Podnik a podnikanie - Helena Majdúchová, Anna Neumannová, Sprint dva, 2014
Podnik a podnikanie 
SK

V predloženej vysokoškolskej učebnici Podnik a podnikanie je vyjadrené úsilie vysokoškolských pedagógov opísať a vysvetliť oblasti podnikania a podniku ako jeho...

  • Knihabrožovaná vazba
    575 Kč
    Do 4 dnů
Malé velké věci - Tom Peters, Management Press, 2011
Malé velké věci

Dokonalosti – či chcete-li excelence – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

The 80/20 Manager - Richard Koch, Little, Brown, 2015
The 80/20 Manager 
EN

In his bestselling book The 80/20 Principle, Richard Koch showed readers how to put the 80/20 Principle - the idea that 80 per cent of results come from just 20 per cent of effort - into practice in their personal lives...

  • Knihabrožovaná vazba
    255 Kč
    Skladem 1 ks

Podnikání v silniční dopravě - Jan Kyncl, Grada, 2001
Podnikání v silniční dopravě

Příručka podává souhrnný přehled o podmínkách podnikání v silniční dopravě.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Systém kritických bodů v obchodě - Michal Voldřich, Marie Jechová, České a slovenské odbor.nakl.
Systém kritických bodů v obchodě

Publikace poskytuje potřebné a ucelené informace a praktické návody k orientaci v oblasti zavedení systému HACCP při prodeji potravin. Je určena především pro provozovatele v oblasti malého a středního podnikání. Její text zahrnuje na různých úrovní...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Rizika v komerční praxi - František Janatka a kolektív, Wolters Kluwer ČR, 2011
Rizika v komerční praxi

Problematika rizik v komerční praxi je známa všem podnikatelům. Zvyšování komerčních rizik v posledních letech nesporně ovlivňuje globalizace světového obchodu, rostoucí objem zahraničního obchodu a služeb i cyklický vývoj ekonomik...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Základy drobného podnikání - Colin Barrow, Grada
Základy drobného podnikání

Užitečná kniha poskytující souborné znalosti širokému spektru drobných podnikatelů a manažerů menších firem.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Manažer 80/20 - Richard Koch, Management Press, 2013
Manažer 80/20

Světově proslulý a úspěšný autor před lety seznámil svět s pravidlem 80/20 – s myšlenkou, že 80 procent vašeho úspěchu v jakékoli oblasti vaší činnosti je důsledkem pouhých 20 procent vámi vynaloženého času, úsilí a vašich...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnikáme úspěšně s malou firmou - Anna Staňková, C. H. Beck, 2007
Podnikáme úspěšně s malou firmou

S využitím nejnovějších poznatků teorie dává publikace začínajícím podnikatelům návod na "rozjezd" správně zvoleného podnikání. Ukazuje praktické kroky vedoucí k úspěšné firmě - jak zpracovat podnikatelský plán, jakou marketingovou strategii zvolit...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Mavericks at Work - William C. Taylor, Polly LeBarre, Thorson Element, 2008
Mavericks at Work 
EN

In Mavericks at Work, two high-profile journalists introduce an inspiring group of entrepreneurs and executives who are building great businesses by challenging business as usual. From break-the-mould innovators such as HBO, ...

  • Knihabrožovaná vazba
    362 Kč
    Více než 30 dní

Rebel - Ricardo Semler, Bajkal, 2024
Rebel 
SK

Takmer neuveriteľný príbeh premeny autokraticky riadenej výrobnej spoločnosti na jednu z najslobodnejších firiem súčasnosti, ktorú mnohí právom označujú za „najneobvyklejšie pracovisko na svete“. Ako by sa vám páčilo...

  • Knihabrožovaná vazba
    521 Kč
    Do 4 dnů

Princíp 80/20 - Richard Koch, Eastone Books, 2011
Princíp 80/20 
SK

Stále robíte maximum pre dosiahnutie svojich cieľov, ale vaše výsledky v práci či súkromí zďaleka nezodpovedajú vloženému úsiliu? Kde sa stráca všetok čas, energia a peniaze, ktoré do svojich projektov investujete? Prečo niektorí ľudia...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Podnikanie v malých a stredných podnikoch - Elena Šúbertová a kolektív, Kartprint, 2011
Podnikanie v malých a stredných podnikoch 
SK

Kolektív autorov sa skladá z pedagógov, ktorí pôsobia v predmete Podnikanie v malých a stredných podnikoch na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Publikácia uvádza najnovšie informácie a ich praktickú aplikáciu z...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “