Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Ignis Fatuus - Petra Klabouchová, Host, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Další možnosti
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem 5 ks
  • Přečtenávýborný stav
    351 Kč
    Skladem

Hrdinové digitální doby, P2M Consulting, 2020
Hrdinové digitální doby

Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    541 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    484 Kč
    Skladem

Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2020
 
Internetový marketing - Viktor Janouch, Computer Press, 2014
Internetový marketing

Chcete přilákat nové kupující na e-shop či znát efektivitu svých marketingových akcí? Potřebujete rychle rozšířit povědomí o svých webových stránkách?...

  • Přečtenámírně opotřebovaná
    259 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    449 Kč
    Skladem 1 ks

Historie mediální komunikace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Historie mediální komunikace

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 4 – 5 dnů
Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Verbum, 2016
Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Více než 30 dní

Jak účinně oslovit média - Jan Tomandl, BIZBOOKS, 2011
Jak účinně oslovit média

Chcete nebo potřebujete účinně oslovovat média, vybudovat si prospěšný vztah s novináři a zajistit publicitu pro svá témata? Díky tomuto průvodci můžete i vy zakrátko úspěšně komunikovat s médii, a to i bez specializovaného vzdělání...

  • Knihabrožovaná vazba
    345 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    227 Kč
    Skladem

Žurnalistika a společnost - Denis McQuail, Univerzita Karlova v Praze, 2016
Žurnalistika a společnost

Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení....

  • Knihabrožovaná vazba
    268 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis, Computer Press, 2007
Jak zákazník vnímá reklamu

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...

  • Knihabrožovaná vazba
    353 Kč
    Skladem 1 ks

Černá ovce facebooku - Miroslav Severa, Lukáš Krška, Economicus, 2013
Černá ovce facebooku

Přečtěte si příběh člověka, který uspěl prodejem na sociálních sítích a zjistěte, jak vydělat 1.000.000 Kč za méně jak 6 měsíců. Přemýšlíte, jak vydělat prodejem zboží nebo služeb na sociálních sítích?

  • Knihabrožovaná vazba
    349 Kč
    Do 4 – 6 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    279 Kč
    Skladem

Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech - Martin Kalista, Key publishing, 2011
Product Placement a jeho vliv při umístění v audiovizuálních pořadech

Publikace se zabývá umístěním výrobku - product placementu zejména v návaznosti s jeho legalizací v právu České republiky. V zahraničí je již poměrně dlouho známou formou obchodního sdělení, v České republice však byl v televizním vysílání...

  • Knihabrožovaná vazba
    160 Kč
    Více než 30 dní
Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2014
 
Fotografie a právo - Martin Valoušek, Leges, 2022
Fotografie a právo

Kniha pojednává o fotografii jako autorském díle, o vztahu fotografie a práva na ochranu soukromí a ochranu osobnosti, o fotografování soukromých...

  • Knihabrožovaná vazba
    220 Kč
    Do 4 – 6 dnů

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod - Mirek Sedlák, Petra Mikulášková, Computer Press, 2012
Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod

Hledáte odpovědi na otázky, jak založit vlastní e-shop, jak ho dokonale propagovat, provozovat a využívat ke svému podnikání? Využijte cenné zkušenosti, rady a tipy úspěšných obchodníků – autorů této publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    369 Kč
    Do 2 – 5 dnů

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová, Karolinum, 2011
Analýza obsahu mediálních sdělení

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.

  • Knihabrožovaná vazba
    157 Kč
    Do 7 – 12 dnů

Propaganda a manipulace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011
Propaganda a manipulace
  • Knihabrožovaná vazba
    291 Kč
    Do 4 – 5 dnů

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller, Computer Press, 2012
Internetový marketing s YouTube

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Skladem 1 ks

Reklamní slogany - Lionel Salem, BIZBOOKS, 2013
Reklamní slogany

Reklamní slogany jsou krátká slovní spojení, která zdůrazňují klíčové vlastnosti produktů, služeb nebo značek. Jejich tvůrci je navrhují tak, abychom si je snadno zapamatovali...

  • Knihabrožovaná vazba
    398 Kč
    Do 2 – 5 dnů
  • Přečtenávýborný stav
    319 Kč
    Skladem

Nová ekologie médií - Karol Jakubowicz, Nakladatelství VeRBum, 2013
Nová ekologie médií

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...

  • Přečtenávýborný stav
    266 Kč
    Skladem
  • Knihabrožovaná vazba
    331 Kč
    Do 3 – 6 dnů

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Sociologie žurnalistiky - Brian McNair, Portál, 2004
Sociologie žurnalistiky

Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Vědomosti mohou být vždy nebezpečné. Jsou mocnější zbraní než kterýkoli meč či kouzlo.“

Kouzla rodu Thornů - Margaret Rogerson, 2022
Kouzla rodu Thornů
Margaret Rogerson