Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Kolekce
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Jak na sítě - Michelle Losekoot, Eliška Vyhnánková, Jan Melvil publishing, 2019
Jak na sítě
Martinus.cz
Martinusačka doporučuje 5

Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci...

  • Knihabrožovaná vazba
    329 Kč
    Skladem 3 ks
  • Přečtenávýborný stav
    241 Kč
    Skladem

Hrdinové digitální doby, P2M Consulting, 2020
Hrdinové digitální doby

Kniha rozhovorů se zakladateli, majiteli a řediteli českých a slovenských digitálních agentur, kteří se s odvahou pustili do velkého dobrodružství. V knize najdete příběhy nadšenců českého a slovenského online marketingu...

  • Knihabrožovaná vazba
    541 Kč
    Skladem 1 ks
  • Přečtenávýborný stav
    266 Kč
    Skladem

Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti - Dominik Stroukal, Jan Skalický, Grada, 2021
Bitcoin a jiné kryptopeníze budoucnosti

Od začátku koronavirové krize vzniká rekordní množství peněz. Dolarů i korun. Lidé tak čím dál více zkoumají možné alternativy. Může se takovou alternativou stát Bitcoin? Zatímco v čase prvního vydání této knihy byl Bitcoin vnímán jen jako zábava pro....

  • Knihabrožovaná vazba
    317 Kč
    Skladem 1 ks

Historie mediální komunikace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2013
Historie mediální komunikace

Zabývat se historií obecně znamená vyvozovat poučení z objektivně poznané minulosti, abychom dokázali porozumět současnosti a odhadnout budoucnost. V této učebnici, zpracované pro studium sociální a mediální komunikace na Univerzitě Jana Amose Komenskéh

  • Knihabrožovaná vazba
    275 Kč
    Do 6 dnů
Sociální marketing - Radim Bačuvčík, Lenka Harantová, Verbum, 2016
Sociální marketing

Kniha poskytuje ucelený přehled a vysvětlení základních pojmů z oblasti sociálního marketingu. Jednotlivé kapitoly jsou věnovány také příbuzným komunikačním aktivitám, jako je politický či náboženský marketing, etickým aspektům s

  • Knihabrožovaná vazba
    239 Kč
    Do 25 dnů

Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis, Computer Press, 2007
Jak zákazník vnímá reklamu

Inzerenti, mediální plánovači a výzkumníci trhu se už léta snaží změřit účinnost reklamy. Zpětná vazba ukázala, že různé reklamy mají naprosto odlišnou míru úspěšnosti. Proč?...

  • Knihabrožovaná vazba
    353 Kč
    Skladem 1 ks

Žurnalistika a společnost - Denis McQuail, Univerzita Karlova v Praze, 2016
Žurnalistika a společnost

Žurnalistika dnes čelí jedné z největších výzev ve své historii. Nové komunikační možnosti mění způsob šíření informací, do něhož se stále častěji zapojují lidé mimo redakce velkých mediálních domů. Profesionální novináři ztrácejí své postavení....

  • Knihabrožovaná vazba
    268 Kč
    Do 6 dnů

Propaganda a manipulace - Pavel Verner, Univerzita J.A. Komenského Praha, 2011
Propaganda a manipulace
  • Knihabrožovaná vazba
    293 Kč
    Do 6 dnů

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Carpentier - Reifová, Karolinum, 2011
Analýza obsahu mediálních sdělení

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK.

  • Knihabrožovaná vazba
    134 Kč
    Více než 30 dní

Internetový marketing s YouTube - Michael Miller, Computer Press, 2012
Internetový marketing s YouTube

Máte už marketingovou strategii v oblasti videa? Dokážete své výrobky a služby prodat pomocí videa na největším světovém videoportálu? Objevte také nový propagační a prodejní kanál, jehož popularita v Česku stoupá raketovým tempem...

  • Knihabrožovaná vazba
    290 Kč
    Skladem 1 ks
Mediální výchova - aktualizované 2. vydání - Jan Pospíšil Závodný, Lucie Sára Závodná, Computer Media, 2020
Mediální výchova - aktualizované 2. vydání

Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním...

  • Knihabrožovaná vazba
    168 Kč
    Do 6 dnů

Dynamické reklamy - David Bauckmann, No Limits, 2017
Dynamické reklamy

Tato kniha je funkčním průvodcem, který přináší návod, jak efektivně nastavit facebookovou reklamu. Dynamické reklamy, také DPA reklamy, jsou komplexní činností zahrnující víceoborové spektrum zkušeností. Na jejich realizaci se zpravidla podílí několik...

  • Knihabrožovaná vazba
    165 Kč
    Do 6 dnů
  • Přečtenámírně opotřebovaná
    76 Kč
    Skladem

Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Nová ekologie médií - Karol Jakubowicz, Nakladatelství VeRBum, 2013
Nová ekologie médií

V Nové ekologii médií, která je jednou z jeho posledních knih, Karol Jakubowicz, politolog a po více než tři desetiletí vůdčí osobnost středoevropského...


Sociologie žurnalistiky - Brian McNair, Portál, 2004
Sociologie žurnalistiky

Autor probírá základní sociologická témata, která mají vztah k žurnalistice. Zabývá se hlavními vývojovými tendencemi oboru a pozitivní i negativní mocí, kterou žurnalistika může mít ve vztahu k vývoji mezinárodních vztahů, vnitřní politice států, ...


Media Relations není manipulace - Vladimír Věrčák, Jana Girgašová, Renata Liškařová, Ekopress, 2004
Media Relations není manipulace

V knize se čtenář blíže seznámí se světem speciálního oboru oblasti Public Relations - a to s komunikací se zástupci médií, tzv. Media Relations...


Život s reklamou - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2002
Život s reklamou

Každodenní zápasy s krásnou ženou - i tak lze brát život s všudypřítomnou reklamou...


Reklama, propagace a marketingová komunikace - Kenneth E. Clow, Donald Baack, Computer Press, 2008
Reklama, propagace a marketingová komunikace

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových ...


Média v pohybu - Jakub Macek, Masarykova univerzita, 2016
Média v pohybu

„Co je nového na nových médiích?“, ptá se Jakub Macek, respektive co nového s užíváním nových médií přišlo do života mediálních publik? Autor z pozic mediálních studií a sociologie vypráví o...

  • Knihabrožovaná vazba
    245 Kč
    Do 5 dnů

Žijte a myslete kreativně - Vít Baloušek, Computer Press, 2011
Žijte a myslete kreativně

Reminiscence na slavný film Woodyho Allena asi nejlépe charakterizuje to, co čtenáře čeká na stránkách komplexního a především ryze českého průvodce světem reklamní tvorby...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Člověk nemůže správně myslet, správně milovat ani správně spát, pokud se správně nenajedl!“

Tři guineje / Vlastní pokoj - Virginia Woolfová, 2020
Tři guineje / Vlastní pokoj
Virginia Woolfová