Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Na téma malé a střední firmy knihy o marketingu od autora Věra Vávrová

Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing v energetice - Gustav Tomek, Věra Vávrová, Jiří Vašíček, Grada, 2002
Marketing v energetice

Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky.

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Střety marketingu - Gustav Tomek, Věra Vávrová, C. H. Beck, 2004
Střety marketingu

Nové výrobní koncepce vznikají jako odpověď na dynamiku konkurenčního prostředí s cílem poskytnout výkony firmy na základě orientace na zákazníka. To vyvolává nové přístupy k interpretaci marketingu, volbě marketingových strategií a použití nástrojů...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“

Kafka na pobřeží - Haruki Murakami, 2017
Kafka na pobřeží
Haruki Murakami