10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...
Osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...
-
Knihapevná vazba1 914 KčSkladem 1 ks
-
E-knihaPDF1 873 KčIhned ke stažení
-
Přečtenávýborný stav1 038 KčSkladem
Jako marketingový profesionál budete úspěšnější, budete-li sestavovat účinnější marketingové plány, odkrývat nové tržní příležitosti a vytvářet ziskové vztahy se zákazníky...
Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...
Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...
The Foreword by renowned marketing guru Philip Kotler sets the stage for a comprehensive review of the latest strategies for building, leveraging, and rejuvenating brands...
-
Knihabrožovaná vazba720 KčVíce než 30 dní
For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how...
-
Knihabrožovaná vazba1 975 KčVíce než 30 dní
Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing.
-
Knihapevná vazba s přebalemVyprodané
This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.
-
Vyprodané
- Philip Kotler
- kolektiv
Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Chaotics presents a revolutionary set of guidelines designed to help businesses...
-
Vyprodané
Jak vytvářet a ovládnout nové trhy Dotisk 1. vydání Čítali sme - marketing o Marketingu podle Kotlera naklamal, je skutočne dobrá a vôbec nie akademická!!!...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
-
AudioknihaMP3 na CDVyprodané
Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...
Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přeloženo z angličtiny
-
Knihapevná vazbaVyprodané
V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle