Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Spalující bůh - R.F. Kuang, Host, 2024

Bestsellery z kategórie: knihy o byznysu a managementu od autora Philip Kotler

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, Eastone Books, 2010
Chaotika 
SK

Ekonomika za posledné roky vstúpila do éry čoraz častejších a intenzívnejších turbulencií. Vo svete vzájomne prepojenom globalizáciou a modernými technológiami sa znásobujú riziká, ale aj príležitosti...

  • Přečtenávýborný stav
    371 Kč
    Skladem
  • Knihapevná vazba s přebalem
    350 Kč
    Skladem 1 ks

8 strategií růstu - Philip Kotler, Milton Kotler, BIZBOOKS, 2013
8 strategií růstu

Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing v pohybu - Philip Kotler, Dipak C. Jain, Suvit Maesincee, Management Press, 2007
Marketing v pohybu

Kniha nejvýznamnějšího světového marketingového poradce a jeho spolupracovníků vychází z faktu, že v dnešním světě se trhy mění rychleji než marketing.

  • Knihapevná vazba s přebalem
    Vyprodané

Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Marketing management - Philip Kotler, Kevin Lane Keller, Grada, 2013
Marketing management

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, dále...

  • Knihapevná vazba
    1 914 Kč
    Skladem 1 ks
  • 1 873 Kč
    Ihned ke stažení
  • Přečtenávýborný stav
    1 038 Kč
    Skladem
Další formáty

Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Pearson, 2010
Marketing: An Introduction 
EN

This title is a Pearson Global Edition. The Editorial team at Pearson has worked closely with educators around the world to include content which is especially relevant to students outside the United States.


Moderní marketing - Philip Kotler a kol., Grada, 2007
Moderní marketing

Špičková publikace světového guru marketingu Philipa Kotlera a jeho spolupracovníků, která u nás nebyla dosud nikdy vydána, se komplexně a z praktického manažerského pohledu zabývá všemi důležitými oblastmi marketingového řízení...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing: An Introduction - Gary Armstrong, Philip Kotler, Marc Oliver Opresnik, Pearson, 2019
Marketing: An Introduction 
EN

For undergraduate principles of marketing courses. This ISBN is for the bound textbook, which students can rent through their bookstore. An introduction to marketing using a practical and engaging approachMarketing: An Introduction shows students how...

  • Knihabrožovaná vazba
    1 975 Kč
    Více než 30 dní
Chaotika - Philip Kotler, John A. Caslione, BIZBOOKS, 2009
Chaotika

Svět vstoupil do nové ekonomické éry. Provázanost ekonomik globalizací a rychlost toku informací způsobuje, že události ze vzdálených zemí a trhů v zápětí řetězově dopadají i na zdánlivě izolovaná odvětví...


Chaotics - Philip Kotler, Amacom, 2009
Chaotics 
EN

Chaotics presents a revolutionary set of guidelines designed to help businesses...

Marketing podle Kotlera - Philip Kotler, Management Press, 2000
Marketing podle Kotlera

Jak vytvářet a ovládnout nové trhy Dotisk 1. vydání Čítali sme - marketing o Marketingu podle Kotlera naklamal, je skutočne dobrá a vôbec nie akademická!!!...


Marketing - Philip Kotler, Gary Armstrong, Grada, 2007
Marketing

Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy – nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení ...


Inovativní marketing - Philip Kotler, Fernando Trias de Bes, Grada, 2004
Inovativní marketing

Spotřebitelský trh je přesycen a zákazníci odolní vůči reklamě. Už nestačí jen uvádět nové značky na tytéž trhy, byť jsou sebelépe analyzovány a segmentovány. Vítězové vytvářejí nové trhy, nové produkty, povzbuzují nové potřeby zákazníků...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané

Marketing v otázkách a odpovědích - Philip Kotler, Computer Press, 2005
Marketing v otázkách a odpovědích

V knize Philipa Kotlera naleznete odpovědi na otázky týkající se následujících témat: trhy a marketing, hlavní marketingové pojmy (segmentace, zacílení, umístění a diferenciace), hlavní marketingové nástroje, známé jako 4P-produkt, cena (price),...

  • Knihapevná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nejen, že neexistuje žádný Bůh, ale zkuste sehnat o víkendu instalatéra.“

Vyřídit si účty - Woody Allen, 2003
Vyřídit si účty
Woody Allen