Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Konečně normální vražda - Dominik Dán, Slovart CZ, 2024

Nejdražší z kategorie: knihy o marketingu od autora Miroslav Foret

Použité filtry
Zrušit filtry
Marketingová komunikace - Miroslav Foret, CPRESS, 2011
Marketingová komunikace

Publikace je určena: - marketingovým pracovníkům, kterým poskytne detailní, systematicky uspořádané informace o tom, jak pochopit specifické chování jejich zákaznické skupiny a zvolit takovou marketingovou politiku a komunikaci...


Základy marketingovej komunikácie - Helena Labská, Mária Tajtáková, Miroslav Foret, Eurokódex, 2009
Základy marketingovej komunikácie 
SK

Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména...

  • Knihabrožovaná vazba
    316 Kč
    Více než 30 dní

Marketingový průzkum - Miroslav Foret, Computer Press, 2009
Marketingový průzkum

Jistě není třeba připomínat, že v dnešní době není těžké něco vyrobit, ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky. Poznat jejich přání, potřeby, očekávání i spokojenost není tak těžké, jak by se mohlo zdát na první pohled...

  • Knihapevná vazba
    247 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing pro začátečníky - Miroslav Foret, Computer Press, 2010
Marketing pro začátečníky

Kniha navazuje na úspěšný a několikrát dotiskovaný titul marketing – základy a postupy. Jednoduchou a přehlednou formou seznámí začátečníka se vším důležitým, co byste měl o marketingu vědět...


Marketingový výzkum

Poznejte metodologické principy, postupy i problémy marketingového výzkumu. Získáte teoretické a metodologické znalosti, jak připravit a realizovat sběr dat v terénu, jakými postupy shromážděné údaje zpracovat a jak z nich pro potřeby...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    212 Kč
    Ihned ke stažení

Marketingové řízení místního rozvoje - Miroslav Foret, Key publishing, 2016
Marketingové řízení místního rozvoje

Monografie zobecňuje konkrétní poznatky a zkušenosti z projektu Partnerství pro místní rozvoj, jehož nositelem je Mezinárodní institut marketingu, komunikace a podnikání (IIMCE)...

  • 156 Kč
    Skladem 1 ks

Marketing - Miroslav Foret, Petr Procházka, Tomáš Urbánek, Computer Press, 2005
Marketing

Publikace je určena: začínajícím marketingovým manažerům, kteří se potřebují seznámit se základy marketingu, studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, kterým přehledně objasní, na jakých principech marketing pracuje...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Nemůžu se vrátit do včerejška, protože jsem tehdy byl jiný člověk.“

Alenka v říši divů - Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia, 2014
Alenka v říši divů
Lewis Carroll, Manuela Adreani, Giada Francia