Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Monika Palatková, Grada, 2006

126 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Monika Palatková, Grada, 2006
Přečtená
Marketingová strategie destinace cestovního ruchu - Monika Palatková, Grada, 2006

Marketingová strategie destinace cestovního ruchu
Přečtená

Jak získat více příjmů z cestovního ruchu

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití... Číst víc

4,8 6 hodnocení
Série
Marketing
Nakladatel
Grada, 2006
Počet stran
341

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

126 Kč

Cena nové knihy: 314 Kč
Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024

Více o knize

Manažeři, podnikatelé a studenti zvládnou díky této publikaci teorii destinačního marketingu a získají znalosti o jeho praktickém využití.

Regionálním institucím kniha pomůže orientovat se v tom, co je zapotřebí k úspěšnému prodeji turistické destinace, poskytne návod, jak sestavit, realizovat a kontrolovat marketingový plán destinace.

Komerční subjekty získají představu o začlenění do systému destinace, o možnostech prodeje svého produktu jako součásti produktu destinace i o proniknutí na trh turismu v rámci destinace díky užší spolupráci veřejného a privátního sektoru.

Ve výsledku by se měl přínos publikace projevit ve snazším přístupu na trh cestovního ruchu, znamenajícím více domácích i zahraničních turistů a příjmů pro destinaci.

Z obsahu:

Pojetí destinace a vývoj destinačních strategií
Marketingový management - nový způsob prodeje destinace
Marketing destinace cestovního ruchu
Marketingová strategie destinace Česká republika
Tvorba marketingového mixu destinace Česká republika
Číst víc
Počet stran
341
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×240 mm
Hmotnost
387 g
Rok vydání
2006
Edice
Manažer
Naše katalogové číslo
1692041
Jazyk
čeština
Série
Marketing
Nakladatel
Grada
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,8 / 5

6 hodnocení

5
1
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass