Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Základy moderního managementu, Management Press, 2016

419 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Základy moderního managementu

10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

    Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších... Číst víc

    Věk
    15+
    Nakladatel
    Management Press, 2016
    Počet stran
    292

    Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě... Číst víc

    • Pevná vazba s přebalem
    • Čeština
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

    Více o knize

    Nápady světových guru v oboru managementu, které by neměli ambiciózní lídři opomenot
    Svět byznysu prochází revolučními změnami a my se s nimi musíme poprat, nechceme-li zaostávat. Některé výzvy však nezmizí nikdy. Kniha nabízí deset příspěvků nejuznávanějších expertů v oboru managementu, jejichž obsah jistě zaujme ambiciózní manažery a lídry, hladové po inspiraci a toužící po tom, aby uspěli jak oni sami, tak jejich firmy.

    Michael Porter se zamýšlí nad tím, jak předčít konkurenci; John Kotter píše o tom, jak se vyrovnat se změnami v rámci osmi zásadních stádií; Daniel Goleman radí, jak využít emocionální inteligenci v zájmu maximální výkonnosti; Peter Drucker nabízí recept, jak řídit svou vlastní kariéru; Clay Christensen píše o uplatnění inovací v zavedených organizacích; Tom Davenport o tom, jak díky využívání analýz dosáhnete toho, že vám zákazníci zůstanou věrní; Robert Kaplan a David Norton o hodnocení vaší firemní strategie; Rosabeth Moss Kanterová o tom, jak se při zavádění inovací vyhnout běžných chybám; Ted Levitt radí, jak porozumět tomu, kdo jsou vaši zákazníci a co opravdu chtějí; C. K. Prahalad a Gary Hamel píšou o zavádění unikátních systémů, jež podpoří vaši strategii.
    Číst víc

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    Nakladatelství Management Press

    Číst víc

    „Kdo by miloval dokonalost? Ne, láska vyžaduje starostlivost. A starostlivost potřebuje nacházet na milovaném člověku chyby, touží po zranitelnosti a křehkosti. Láska chce léčit. A léčit dokonalost není třeba. Dokonalé nelze milovat, pouze zbožňovat.“

    Oběť Molochovi - Asa Larsson, 2021
    Oběť Molochovi
    Asa Larsson