Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová, Grada, 2017

94 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová, Grada, 2017
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová, Grada, 2017

Management kvality služeb v cestovním ruchu

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z... Číst víc

Nakladatel
Grada, 2017
Počet stran
192

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hod Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

94 Kč

-5 %
Původní cena: 99 Kč
Skladem 2 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

Na trhu ojedinělá publikace je určena podnikatelům a pracovníkům v oblasti cestovního ruchu, institucím působícím v CR a studentům vysokých škol. Ocení ji však také lidé z jiných oblastí služeb, protože principy kvality služeb a hodnocení zákazníky jsou stejné pro všechny typy služeb.

Kvalita služeb je jednou z oblastí, ve které máme stále značné rezervy. Na trhu přitom dosud chyběla publikace, která by se kvalitě služeb komplexně věnovala, a tato nová knížka mezeru na trhu vyplňuje.

Uznávaní autoři představují modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikují je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu (cestovních kancelářích a agenturách, hotelnictví a gastronomii, dopravě atd.) a v destinacích. Prezentují zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a na jejich základě přinášejí cenná doporučení pro podnikatelskou praxi, např. jaké jsou hlavní faktory kvality v dílčích odvětvích CR dle jejich vlivu na celkovou spokojenost klienta, ukazatele kvality pro různé typy destinací apod. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Kupte společně
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová, Grada, 2017
Adaptivní organizace - Adrián Podskľan a kolektív, Management Press, 2015
423 Kč

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Grada

Číst víc
Kupte společně
Management kvality služeb v cestovním ruchu - Ida Rašovská, Kateřina Ryglová, Grada, 2017
Adaptivní organizace - Adrián Podskľan a kolektív, Management Press, 2015
423 Kč

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian