Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019

319 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019
Přečtená
Moderní marketingová komunikace - Jana Přikrylová, Grada, 2019

Moderní marketingová komunikace
Přečtená

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace... Číst víc

4,0 2 hodnocení
Nakladatel
Grada, 2019
Počet stran
344

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevn Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

319 Kč

-20 %
Původní cena: 399 Kč
Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Nové vydání komplexní publikace o marketingové komunikaci je zcela přepracováno a doplněno o nové poznatky, týkající se například online marketingové komunikace, B2B komunikace a trendech v oboru. Obsahuje nové případové studie a barevnou obrazovou přílohu s fotografiemi z tuzemské i zahraniční komunikační praxe.

V knize se seznámíte se strategiemi marketingové komunikace, s tvorbou komunikačního mixu, metodikou a bariérami při stanovování rozpočtu. Poznáte ucelený proces integrované marketingové komunikace, budete posuzovat efektivnost a zamýšlet se nad vybranými etickými otázkami.

Největší část publikace se věnuje osobním a neosobním nástrojům marketingové komunikace: reklamě, podpoře prodeje, přímému marketingu, public relations, sponzoringu, veletrhům a výstavám i osobnímu prodeji, a to také v online prostředí. Pozornost je zaměřena na odlišnosti v marketingové komunikaci na B2B trhu, v mezinárodním prostředí a na internetu, s důrazem na sociální sítě.

Publikace uznávaných odborníků je určena studentům vysokých škol, pracovníkům komunikačních agentur a firemního marketingu a PR.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,0 / 5

2 hodnocení

0
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze

Dr. Peter Mydla
Neověřený nákup
20.2.2023
Super kniha
Velmi dobrá kniha která pomoze každému pochopit manažerské schopnosti a kvality. Každý správný manager by mal mat tuto knihu doma a riadit sa nou aspoň v zaciatkoch. Dr. Mydla Peter Číst víc

Nakladatelství Grada

Číst víc

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry