Kritik
Nejlepší světový vinařský kritik Gil Petty zmizel během degustačního turné po ne příliš známém vinařském regionu Gaillac. Před třemi lety byl nalezen ve vinicích na jihozápadě Francie, oblečený do karmínového roucha Bratrstva Číst víc
Nejlepší světový vinařský kritik Gil Petty zmizel během degustačního turné po ne příliš známém vinařském regionu Gaillac. Před třemi lety byl nalezen ve vinicích na jihozápadě Francie, oblečený do karmínového roucha Bratrstva Číst víc
Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!
"Enzo Macleod je jeden z nejneobvyklejších řešitelů zločinů, s jakým jsem se kdy setkal. Něco mezi Jamesem Bondem a inspektorem Clouseauem." BookBrowse
"Enzův emocionálně vypjatý vztah s dcerami a fakt, že ho přitahují dvě okouzlující ženy současně, k tomu chuťovky z vinařského světa a umění degustace dělají z knihy rozmanité, uspokojující čtení." Publishers Weekly
"Akta Enzo jsou mimořádná série, v níž May svého hlavního hrdinu představuje bez příkras a se vším všudy. Macleod je nádherná postava — je tvrdohlavý, bystrý, občas ztřeštěný, rozervaný ve vztazích se ženami… a je velmi příjemným přírůstkem do současné detektivní tvorby." Crimespree Magazine
Peter May je skotský spisovatel, novinář a scenárista. Dříve pracoval jako redaktor večerních pořadů a postupně se stal jedním z nejúspěšnějších britských scenáristů. Nyní se věnuje především psaní románů. Žije ve Francii. May se proslavil zejména svou sérií čínských thrillerů, které jsou typické a zajímavé zejména střetem dvou odlišných kultur čínského komisaře Li Jena a americké soudní lékařky Margaret Campbellové. Cenu Barry Award 2013 za nejlepší detektivní příběh roku získal May za knihu s názvem Skála, která patří do jeho trilogie z ostrova Lewis.
V nakladatelství Host se dlouhodobě snažíme čtenářům zprostředkovávat pestré literární zážitky a být pro ně zárukou kvality. Proto lpíme nejen na vysoké literární úrovni vydávaných titulů, ale i na prvotřídních překladech, redakční práci a celkovém grafickém zpracování.
V současnosti připravujeme okolo sto padesáti titulů ročně a oslovujeme čtenáře takřka všech žánrů a věkových kategorií.
Jsme rádi, že se nám daří objevovat nejen nové české autory, ale i nové čtenáře, kteří s nadšením propadají jejich příběhům. Dobré jméno našich autorů i získaná ocenění nás utvrzují v tom, že naše důsledná péče o knihy – od rukopisu až po poslední detail – má smysl.
Bohatá je i sekce překladové literatury. Vybíráme rozmanité příběhy z celého světa, které spojuje čtivost, literární kvalita a v neposlední řadě i pečlivý překlad. Čeští čtenáři se díky nám mohli seznámit s autory, jako jsou Olga Tokarczuková, Fredrik Backman či Muriel Barberyová.
Další nedílnou částí naší produkce je krimi. Je pro nás důležité, že na pozadí kriminálních případů autoři reagují i na aktuální témata. Jedním z nejdůležitějších milníků našeho nakladatelství bylo vydání prvního dílu série Milénium Stiega Larssona, který na českém trhu odstartoval fenomén severské krimi.
V posledních letech posilujeme i v rámci sci-fi a fantasy a literatury pro děti a mládež. V tomto směru se nebojíme sáhnout i do zatím neprobádaných oblastí a přinášet na český knižní trh nové trendy.
Svět se mění – ať už jsou to proměny společenské, politické, nebo umělecké. Vždycky tu naštěstí budou knihy, které dokážou změny zachytit. A právě ty najdete v sekci populárně-naučné literatury.
Historie nakladatelství Host se pojí se stejnojmennou literární revue. Ta vznikla už v roce 1985 jako samizdatový sborník a její výrazný rozvoj spadá do druhé poloviny devadesátých let, kdy redakce prošla generační obměnou a její vedení převzali Miroslav Balaštík a Tomáš Reichel. Ti spolu v roce 1996 také založili nakladatelství, zaměřené zpočátku na vydávání poezie a literárněteoretických knih, které do naší produkce spadají i v současnosti. Nakladatelství vlastní Miroslav Balaštík, Tomáš Reichel a Martin Stöhr, kteří si do dnešního dne drží svou nezávislost.
S našimi knihami, autory i naším týmem se můžete setkat na mnoha autorských čteních, besedách nebo knižních veletrzích (např. pražském Světě knihy nebo Podzimním knižním veletrhu v Havlíčkově Brodě), literárních festivalech a dalších kulturních či prodejních akcích.
„Prázdná ranní knihovna má v sobě něco, co mě vždycky hluboce zasáhne. Tiše a klidně tu odpočívají všechna slova, všechny myšlenky.“