Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Guerilla marketing - Jay Conrad Levinson, Computer Press, 2009

499 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Guerilla marketing - Jay Conrad Levinson, Computer Press, 2009
Guerilla marketing - Jay Conrad Levinson, Computer Press, 2009

Guerilla marketing

Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní... Číst víc

4,7 13 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2009
Počet stran
336

Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Další knižní vydání
Guerilla marketing - Jay Conrad Levinson, Computer Press, 2011
Brožovaná vazba
Čeština, 2011
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

Guerilla marketingem se nejčastěji označuje provokativní, kontroverzní a agresivní reklama, při níž se nepoužívají klasické reklamní kanály nebo se použijí nestandardní způsobem. To ale není tak zcela pravda. Guerilla marketing se od tzv. klasického marketingu odlišuje hlavně tím, že nespoléhá na téměř bezedný marketingový rozpočet, ale spíše na představivost. Guerilla marketerům tedy nechybí hlavně zaujetí pro věc, nápaditost a osobní angažovanost. Tento přístup je tak nanejvýš vhodný (nejen) pro malé firmy, které se také chtějí v globálním světě prosadit a uspět.

Toto stěžejní dílo zakladatele guerilla marketingu Jaye Conrada Levinsona bylo vydáno poprvé v roce 1983. Nyní v rukách držíte přeložené už čtvrté aktualizované vydání, ve kterém kromě jiného naleznete:

- 200 nástrojů guerilla marketingu, z nichž mnohé jsou zcela zdarma
- strategie pro marketing na internetu (kdy a jak přesně je využít)
- tipy pro využívání nových technologií (např. podcasting a automatické rozesílání)
- programy pro oslovení potenciálních zákazníků
- zásadní informace o vytváření správných atributů a postojů vaší společnosti

Kniha Guerilla marketing je některými považována za marketingovou bibli – a za knihu, kterou by každý majitel malé firmy měl mít ve své knihovně.
Číst víc
Počet stran
336
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
167×225 mm
Hmotnost
518 g
ISBN
9788025124727
Rok vydání
2009
Naše katalogové číslo
62320
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,7 / 5

13 hodnocení

9
4
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Řeknu ti tajemství, Hanno. Ta opravdu zlá strašidla nikdy nevypadají jako strašidla.“

Prohnilé město - Leigh Bardugo, 2022
Prohnilé město
Leigh Bardugo