Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie I., Wolters Kluwer ČR, 2014

330 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie I., Wolters Kluwer ČR, 2014
Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie I., Wolters Kluwer ČR, 2014

Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie I.

Gastronomické služby

    Odborná publikace s podtitulem Gastronomické služby vychází jako první svazek série věnované problematice hotelnictví a gastronomie. Cílem této série... Číst víc

    1. díl série
    Vybrané kapitoly z hotelnictví a gastronomie
    Nakladatel
    Wolters Kluwer ČR, 2014
    Počet stran
    156

    Odborná publikace s podtitulem Gastronomické služby vychází jako první svazek série věnované problematice hotelnictví a gastronomie. Cílem této série... Číst víc

    • Brožovaná vazba
    • Čeština
    Vyprodané

    Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    AHA! Rodičovství - Praktický průvodce - Laura Markham, Mladá fronta, 2024

    Více o knize

    Odborná publikace s podtitulem Gastronomické služby vychází jako první svazek série věnované problematice hotelnictví a gastronomie. Cílem této série je nejen publikovat moderní teoretické i praktické poznatky z oblasti realizace ubytovacích a gastronomických služeb, což by mělo přispět ke zvýšení konkurenceschopnosti podniků daného odvětví, ale také otevřít prostor pro inovaci stávajících ubytovacích a gastronomických provozů a následně rozvoj celého odvětví Hospitality.

    Kniha zahrnuje vedle popisu historického vývoje gastronomie především kapitoly zaměřené na jednotlivé aspekty podnikání v gastronomii, organizační strukturu, pracovníky, formy prodeje, vytváření nabídky. Autoři se zaměřili na části věnované banketní a cateringové nabídce, nápojové gastronomii, nákupu zboží a výrobě pokrmů. Pozornost je věnována také přípravě provozu, technice obsluhy, nárokům na hygienické standardy a principům řízení kvality služeb. Poslední část textu se zabývá institucionálním stravováním.
    Číst víc

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „Buď požehnáno počasí, neboť je společnou věcí lidí, kteří si nemají co říci.“

    Povětroň - Karel Čapek, 2017
    Povětroň
    Karel Čapek