Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Consumer-Centric Category Management, John Wiley & Sons, 2005

1 666 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Consumer-Centric Category Management, John Wiley & Sons, 2005
Consumer-Centric Category Management, John Wiley & Sons, 2005

Consumer-Centric Category Management

How to Increase Profits by Managing Categories Based on Consumer Needs

    In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal - a new idea full of untapped potential. In other areas, the... Číst víc

    Nakladatel
    John Wiley & Sons, 2005
    Počet stran
    368

    In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal - a new idea full of untapped potential. In other areas, the original eight-step process that emerged in the late ... Číst víc

    • Pevná vazba
    • Angličtina

    1 666 Kč

    Na objednávku
    Dodání může trvat více než 30 dní

    Potřebujete poradit knihu?

    Zeptejte se online knihkupce!

    Proč nakupovat na Martinus.cz?

    • Doprava zdarma od 999 Kč
    • Více než 5 000 výdejních míst
    • Záložky ke každému nákupu

    Naši skřítci doporučují

    Host - B.A. Paris, Motto, 2024
    Consumer-Centric Category Management, John Wiley & Sons, 2005
    1 666 Kč

    Více o knize

    In some parts of the world, especially in developing markets, category management today remains a stretch goal - a new idea full of untapped potential. In other areas, the original eight-step process that emerged in the late 1980's forms the foundation of many companies' approach to category management. In still others, particularly in developed countries like the U.S., the U.K., and others, refinements are being made - most of them designed to place consumer understanding front and center. New ideas are emerging - from "trip management" to "aisle management" to "customer management." Whether a new descriptor emerges to replace "category management" is yet to be seen. Even if that does happen, what won't change is the overall objective - to help retailers and their manufacturer partners succeed by offering the right selection of products that are marketed and merchandised based on a complete understanding of the consumers they are committed to serving. This book, which explores both the state of and the state-of-the-art in category management, is for everyone with a vested interest in category management. It can serve such a broad audience because category management is about bringing a structured process to how executives think and make decisions about their businesses, no matter what information and information technology they have access to.
    Číst víc
    Počet stran
    368
    Vazba
    pevná vazba
    Rozměr
    160×234 mm
    Hmotnost
    707 g
    ISBN
    9780471703594
    Rok vydání
    2005
    Naše katalogové číslo
    518839
    Jazyk
    angličtina
    Nakladatel
    John Wiley & Sons
    Kategorizace

    Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

    Nahlásit chybu

    Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

    Hodnocení

    Jak se líbila kniha vám?

    „Naše manželství není dokonalé. Žádné manželství není dokonalé. Byly časy, kdy to má žena vzdala. A ještě víckrát se stalo, že jsem to vzdal já. Celé tajemství je v tom, že jsme to nikdy nevzdali současně.“

    To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
    To nejlepší v nás
    Colleen Hoover