Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Svět, který voní - Karel Teige, Akropolis, 2004

189 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Svět, který voní - Karel Teige, Akropolis, 2004
Svět, který voní - Karel Teige, Akropolis, 2004

Svět, který voní

Reprint závěrečného svazku Teigova cyklu O humoru, clownech a dadaistech „kreslí svět moderní básně, svět, který voní; podává genezi dadaismu přehledem vývoje od Baudelairea až... Číst víc

Nakladatel
Akropolis, 2004
Počet stran
244

Reprint závěrečného svazku Teigova cyklu O humoru, clownech a dadaistech „kreslí svět moderní básně, svět, který voní; podává genezi dadaismu přehledem vývoje od Baudelairea až k Tzarovi, charakteristiku hnutí dada i... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

189 Kč

U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 3 – 6 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Láska za mizerných dní - Ewald Arenz, Host, 2024

Více o knize

Reprint závěrečného svazku Teigova cyklu O humoru, clownech a dadaistech „kreslí svět moderní básně, svět, který voní; podává genezi dadaismu přehledem vývoje od Baudelairea až k Tzarovi, charakteristiku hnutí dada i surrealistické revoluce a v závěru pokouší se formulovat teorii a estetiku nové poezie pro všecky smysly, podloženou fakty korespondence a analogie mezi jednotlivými obory ‚umění'…“, to, co „ je jádrem nové estetické teorie, která se zve poetismem“. – Doslov Jiří Brabec. Vychází za přispění MK ČR.
Číst víc
Počet stran
244
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
142×194 mm
Hmotnost
279 g
ISBN
8073040530
Rok vydání
2004
Naše katalogové číslo
400175
Jazyk
čeština
Nakladatel
Akropolis
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Akropolis

Číst víc

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “