Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006

562 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Přečtená
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006

Marketing očima světových marketing manažerů
Přečtená

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2006
Počet stran
572

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Výborný stav
  • Čeština

562 Kč

Skladem
  • Osobní odběr 11. 6.
  • Na vaší adrese 11. 6.

Osobní odběr

Knihkupectví Brno, Velký Špalíček
11. 6. (objednejte do 17:00)
Partnerské knihkupectví
11. 6. (objednejte do 13:00)
Odběrní místo PPL
11. 6. (objednejte do 17:00)
Odběrní místo Zásilkovna
11. 6. (objednejte do 13:00)
AlzaBox
11. 6. (objednejte do 13:00)

Doručení na adresu

Kurýr GLS
11. 6. (objednejte do 13:00)
Kurýr PPL
11. 6. (objednejte do 17:00)
Další přečtené knihy
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart, Computer Press, 2006
Pevná vazba
Mírně opotřebovaná Čeština, 2006
Skladem

437 Kč

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Duše krve a popela - Jennifer L. Armentrout, Nakladatelství Fragment, 2024

Více o knize

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima.

Titul je určen:

* pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů
* pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.

V knize se dozvíte:
* co je hodnota a co předmět marketingu
* jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování
* jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí
* čím se vyznačuje globální marketing
* která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi
* proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat
* jak a proč nakupují organizace
* co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky
* jak vyvíjet nové produkty
* že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější
* čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty
* jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka
* v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing
* co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky
* proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový
* jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci
* jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Mysl je místo samo o sobě, které samo sobě může udělat nebe z pekla a peklo z nebe.“

Ztracený ráj - John Milton, 2015
Ztracený ráj
John Milton