Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Zlevněné z kategorie: přečtené učebnice jazykové učebnice od nakladatelství Grada

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Předmět
Další možnosti
Jazyková úroveň
Ročník
Jazyk
Téma
Další možnosti
Pro koho
Původ
Útvar
Autor
Další možnosti
Nakladatel
Série
Edice
Další možnosti
Vazba
Použité filtry
Zrušit filtry
Marketing management - Philip Kotler, Grada, 2001
Marketing management

10. rozšířené vydání „Bible marketingu“ – základní učebnice marketingu a marketingového řízení na světových univerzitách...


Psychologie 3. díl - Ilona Kopecká, Grada, 2015
Psychologie 3. díl

Učebnice je jako jediná na trhu přímo zaměřená pro obor sociální činnost. Ve třetím dílu je žákům předkládána problematika psychologie sociální, zdravotnické a etika se zaměřením na uplatnění v sociálně-zdravotnické oblasti. Obsah učebnice odpovídá...


Propedeutika vnitřního lékařství - Ladislav Chrobák a kolektiv, Grada, 2007
Propedeutika vnitřního lékařství

Tato zcela nová, přepracovaná a doplněná publikace navazuje na mimořádně úspěšnou učebnici z roku 1997, která spolu s dřívějšími 9 vydáními ve formě skript a 2 dotisků knižního vydání je vydávána celkem po třinácté...


Psychologie (1. díl) - Ilona Kopecká, Grada, 2011
Psychologie (1. díl)

Učebnice jako jediná na trhu se zaměřuje přímo na potřeby žáků studujících obor sociální činnost. V prvním díle je žákům předkládána problematika obecné a vývojové psychologie se zaměřením na uplatnění v sociálně zdravotnické oblasti...


Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí - Jindřich Špinar, Ondřej Ludka a kolektiv, Grada, 2013
Propedeutika a vyšetřovací metody vnitřních nemocí

Druhé, přepracované a doplněné vydání této úspěšné učebnice navazuje na vydání první. Autoři sbírali cenné připomínky k předchozímu vydání zejména od studentů při výuce, a tak vznikla tato nová verze publikace. Kniha obsahuje některé moderní postupy...


Základy marketingu - Miroslav Karlíček a kolektiv, Grada, 2013
Základy marketingu

Na českém trhu jde o vůbec první knihu základů marketingu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, který je vedoucím katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě...


Fyziologické regulace ve schématech - Otomar Kittnar, Grada, 2000
Fyziologické regulace ve schématech

Kniha svým uspořádáním logicky i věcně navazuje na vysokoškolskou učebnici Lékařská fyziologie (S.Trojan a kol., Grada 1994, 2.,přepracované a rozšířené vydání 1996)


Mezinárodní marketing - Hana Machková, Grada, 2006
Mezinárodní marketing

Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu...

Angličtina - procvičování slovní zásoby - Hans G. Hoffmann, Marion Hoffmann, Grada, 2009
Angličtina - procvičování slovní zásoby

Tato kniha je pomůckou ke správnému používání nejdůležitějších anglických výrazů – procvičuje téměř 1 000 slovíček, která jsou důležitá pro komunikaci a zároveň často způsobují uživatelům potíže...


Business English - Fráze - Elke Schuch, Grada, 2005
Business English - Fráze

Bezpečné zvládnutí moderní obchodní angličtiny je dnes jedním z nejdůležitějších předpokladů pro dosažení úspěchu v zaměstnání...

Patologická fyziologie - Ulrich Robert Folsch, Kurt Kochsiek, R.F. Schmidt, Grada, 2003
Patologická fyziologie

Kniha, která vyšla v němčině a kterou editovali U. R. Fölsch, K. Kochsiek, R. F. Schmidt, je unikátním dílem v patofyziologické literatuře...


Atlas patofyziologie člověka - Stefan Silbernagl, Florian Lang, Grada, 2001
Atlas patofyziologie člověka

Kniha je svým pojetím a zpracováním ojedinělá, neboť patofyziologické pochody jsou vysvětleny pomocí obrazů a schémat a textová část se vždy k obrazu váže...


Angličtina - Konverzace - Lise Cribbin, Brenda Schmidt, Grada, 2009
Angličtina - Konverzace 
EN

Aktuální, správné a snadno zapamatovatelné obraty běžné anglické konverzace poslouží každému, kdo si v angličtině není příliš jistý i tomu, kdo by si konverzaci potřeboval rychle zopakovat...


Angličtina - Zlomte své věčné začátečnictví - David Gruber, Grada, 2004
Angličtina - Zlomte své věčné začátečnictví

Jak se přinutit studovat? Jak překonat krize a vytrvat? Jak si pomoci při nedorozumění? Co se naučit dříve a co později? Jak získat sebedůvěru?...


Anglická konverzace pro každou příležitost - Heidi Stani, Grada, 2010
Anglická konverzace pro každou příležitost

Anglická konverzace, příručka pro každou příležitost. Najdete zde slovní spojení pro běžnou konverzaci v angličtině, užitečné obraty a argumenty, které jsou členěny pole tematických oblastí...


Business English - Korespondence - Robert Tilley, Grada, 2005
Business English - Korespondence

Bezpečné zvládnutí moderní obchodní angličtiny je dnes jedním z nejdůležitějších předpokladů pro dosažení úspěchu v obchodní činnosti i v zaměstnání...


Angličtina bez cenzury, Grada, 2013
Angličtina bez cenzury

O čem Amíci a Britové mluví? Nadávají, flirtují, drbou, probírají nakupování… V této knížce najde slova a věty, se kterými zabodujete a přesvědčíte, že jste v angličtině jako doma. Při využívání tipů a gest uvedených v knize vám už nikdy nebudou chybět...


Academic English / Akademická angličtina - Libor Štěpánek, Janice de Haaff a kol., Grada, 2011
Academic English / Akademická angličtina 
EN

Na trhu ojedinělá publikace přináší komplexní přehled základních dovedností "akademické angličtiny" čtenářům, kteří se pohybují v prostředí světa vysokého školství i vědy a kteří se musí samostatně vzdělávat v anglickém jazyce...


Působivá prezentace a přednáška v angličtině - Mario Klarer, Grada, 2007
Působivá prezentace a přednáška v angličtině

Jak vést prezentace a přednášky v angličtině a používat při tom nejen správné a přesné formulace a výrazy, ale působit také přesvědčivě, sebejistě a uvolněně? Jak přednášet zábavně a s důrazem na to nejdůležitější?...


Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty - Radek Chalupa, Grada, 2012
Efektivní krizová komunikace pro všechny manažery a PR specialisty

Krizová komunikace je označována za královnu public relations. Jde o komunikaci firmy nebo instituce v situacích, kdy jej její pověst, stabilita či bezpečnost ohrožena krizovou událostí nebo negativní publicitou...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Výzvy byly těžké jen tehdy, když jste předem čekali, že neuspějete.“

S láskou, Lukov - Mariana Zapata, 2021
S láskou, Lukov
Mariana Zapata