Nejlevnejší z kategorie: na téma obchod knihy o motivaci a seberozvoji od nakladatelství Computer Press
Tato kniha je určena zejména: - obchodníkům na různých stupních řízení; - zvídavým studentům středních i vysokých škol; - všem, kteří chtějí dobře komunikovat s ostatními lidmi; ...
-
Knihabrožovaná vazba113 KčDo 5 – 6 dnů
Souhrn vědomostí, jak se při obchodování a obecně při jednání s lidmi chovat tak, abyste dosáhli svého.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přesvědčivě provedená prezentace je jádrem úspěšného obchodu. Mini příručka vám nabídne rady a tipy jak co nejefektivněji prezentovat výrobky i služby...
Autor se během své 25leté kariéry v oblasti financí zúčastnil prodeje stovek firem ve 40 zemích světa. Své zkušenosti shrnul do praktické příručky, která krok za krokem provede ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Autoři knihy Jak nakupovat se ziskem, Roger Perrotin, Pierre Heusschen předkládají komplexní „kuchařku“, která analyzuje nákup od identifikací potřeb co vlastně nakupovat až po úspěšný výsledek vyjednávání samého.
Obratné otázky a odpovědi, díky nimž z jednání odejdete jako vítěz – pokaždé!...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
V súčasnosti je kúpa, ale i predaj nehnuteľností veľmi populárnou témou. Denno-denne sa môžeme stretnúť s množstvom inzerátov realitných kancelárií uverejnených v časopisoch o kúpe, predaji a prenájme nehnuteľností, no mnohokrát si neuvedomujeme, čo...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Pokud si chcete začít budovat kariéru jako úspěšný prodejce nebo už profesionálním prodejcem jste a rádi byste své prodeje navýšili, kniha Prodejem k vítězství se vám jistě stane neocenitelnou příručkou...
Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především “duševní hra”...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Pokud chce firma využívat nejaktuálnější marketingové taktiky, neobejde se bez poznání online sociálních sítí. Díky knize Vydělávejte na Facebooku může i nováček a technický laik ovládnout triky, pomocí nichž všechny přednosti sociálních sítí...
Atraktivní vizuální identita patří často mezi to nejcennější, co moderní firma vlastní. Grafik musí ve svém návrhu vystihnout její hodnoty, filozofii či obor činnosti, a přitom by měl výsledný logotyp být použitelný pro nejrůznější média...
Je jedno, na čem právě teď pracujete, tato kniha vás vybaví nejužitečnějším nástrojem pro byznys v 21. století: myšlenkovou mapou. Myšlenkové mapy jsou nejefektivnější pomůckou při přemýšlení, organizaci práce i zvyšování produktivity...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle