Zlevněné z kategorie: na téma masmediální právo papírové knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
45 produktů
'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....
Základom judikatúry sú publikované aj nepublikované rozhodnutia správnych súdov, z ktorých bola vybraná právna veta a vybrané časti z odôvodnenia rozhodnutí, ktoré môžu byť pomôckou a podporou pri interpretácii mediálneho práva...
-
Knihabrožovaná vazba247 KčSkladem 1 ks
Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped...
-
Knihabrožovaná vazba526 KčVíce než 30 dní
- Autorský kolektiv
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...
-
Knihabrožovaná vazba132 KčDo 3 – 5 dnů
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“...
-
Knihabrožovaná vazba710 KčDo 4 – 5 dnů
Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...
-
Knihapevná vazba s přebalem359 KčSkladem 1 ks
Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...
-
Přečtenávýborný stav164 KčSkladem
Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...
-
Knihabrožovaná vazba294 KčSkladem 2 ks
Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov...
-
Knihapevná vazba901 KčDo 8 – 9 dnů
Černá kniha České televize autorů Petra Žantovského a Jiřího Hroníka je ohlédnutím za jejich zhruba pětiletou spoluprací na rubrice Týden v médiích, která vychází na portálu Parlamentní Listy.cz. Týden co týden tu společně...
-
Knihabrožovaná vazba38 KčDo 3 – 5 dnů
Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...
-
Knihabrožovaná vazba94 KčSkladem 4 ks
Již druhé vydání komentáře k zákonu č. 231/2001 Sb., o provozování rozhlasového a televizního vysílání a o změně dalších zákonů, ve znění pozdějších předpisů, přináší nové poznatky z praxe, je doplněno o nejnovější judikaturu soudů, ...
- Autorský kolektiv
Kniha navazuje na předchozí komentáře autorského kolektivu Tiskový zákon, Zákon o provozování rozhlasového a televizní vysílání, Regulace reklamy a Autorský zákon. V novém pojetí komentář zahrnuje zákony upravující...
-
Knihapevná vazba1 450 KčDo 4 – 5 dnů
Publikace poskytuje komplexní přehled právní úpravy jednotlivých aspektů médií v České republice, a to jak z oblasti úpravy veřejnoprávní, tak i soukromoprávní. Právní úprava je pak zasazena do širšího společenského kontextu a média jsou zkoumána z...
Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...
-
Přečtenávýborný stav290 KčSkladem
Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí?...
-
Přečtenávýborný stav115 KčSkladem
Novelizovaný zákon s dôvodovou správou v úplnom znení...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
- Andrzej W. Jabloński
- kolektiv
Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...
-
Přečtenávýborný stav149 KčSkladem
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle