Knihy o marketingu
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
76 produktů
Odkud pochází skvělá kultura? Jak ji ve své skupině budovat a udržovat? Jak posilovat kulturu, která potřebuje opravit? Daniel Coyle nahlíží do nitra nejúspěšnějších organizací světa ...
-
Knihabrožovaná vazba149 KčSkladem 1 ks
-
299 KčIhned ke stažení
-
AudioknihaMP3 ke stažení399 KčIhned ke stažení
From the New York Times bestselling author of The Talent Code comes a book that unlocks the secrets of highly successful groups and provides tomorrow's leaders with the tools to build a cohesive, motivated culture...
-
Knihabrožovaná vazba390 KčVíce než 30 dní
'For anyone interested in marketing - either as a practioner or victim - this is unmissable reading. If only more researchers could write like this, the world would be a better place.'
Kniha Vyhraj každú debatu ukazuje, ako sa každý môže naučiť komunikovať s potrebnou dávkou sebadôvery, povzniesť sa nad malicherné spory na sociálnych médiách a zvíťaziť v kvalitnej a produktívnej debate v reálnom svete...
-
Knihabrožovaná vazba324 KčSkladem > 5 ks
A compelling manifesto with the potential to change how we work and live.
-
Knihabrožovaná vazba307 KčSkladem 2 ks
We all negotiate on a daily basis. We negotiate with our spouses, children, parents and friends. We negotiate when we rent an apartment, buy a car, purchase a house and apply for a job. Your ability to negotiate might even be the most ...
-
Knihabrožovaná vazba513 KčVíce než 30 dní
Jordan Belfort - immortalized by Leonardo DiCaprio in the hit movie The Wolf of Wall Street - reveals the step-by-step sales and persuasion system proven to turn anyone into a sales-closing, money-earning rock star...
-
Knihabrožovaná vazba323 KčSkladem 3 ks
Restructure your approach to money and reap the rewards in business and life with this inspiring, life-changing guide from the international bestselling author and star of Bravo's Million Dollar...
-
Knihabrožovaná vazba368 KčSkladem 2 ks
Zvykli sme si na predraženú kávu aj na predstavu o človeku ako racionálnej bytosti. Máme pocit, že drahší liek je účinnejší, šetríme na drobnostiach a rozhadzujeme pri dôležitých nákupoch. Po prečítaní Arielyho knihy to však už nemusí platiť....
-
Knihabrožovaná vazba310 KčSkladem 3 ks
-
249 KčIhned ke stažení
The New York Times bestseller, Win Every Argument is the ultimate practical guide to debate, persuasion and public speaking, by award-winning author, journalist, and interviewer Mehdi Hasan...
-
Knihabrožovaná vazba303 KčSkladem 1 ks
An innovative, paradigm-shifting book that will captivate readers of Malcolm Gladwell, Daniel Pink, The Power of Habit, and Quiet. In his landmark book, Adam Grant illuminates why some people rise to the top of ...
-
Knihapevná vazba793 KčVíce než 30 dní
Byla kdy vize světa bez násilí potřeba víc než právě teď? Miki Kashtan seznamuje čtenáře se svojí vizí světa, kde centrálním zájmem je naplňování potřeb všech. Jako metodu, jak k takovému světu dospět, nabízí NVC (nenásilnou komunikaci)...
-
Knihabrožovaná vazba368 KčDo 6 – 8 dnů
-
342 KčIhned ke stažení
'Leading From Anywhere is the best book on remote work I've ever read - incisive, original, and eminently practical. Read it - and takes notes.' - Daniel H. Pink, author of When Drive and To Sell Is Human It's undeniable...
-
Knihapevná vazba425 KčSkladem 1 ks
Are you stuck in a career rut? Are your former peers progressing ahead of you? Are you doing all the hard work but getting none of the rewards? Are you wondering what everyone else seems to know that you don't...
-
Knihabrožovaná vazba271 KčSkladem 1 ks
Základom judikatúry sú publikované aj nepublikované rozhodnutia správnych súdov, z ktorých bola vybraná právna veta a vybrané časti z odôvodnenia rozhodnutí, ktoré môžu byť pomôckou a podporou pri interpretácii mediálneho práva...
-
Knihabrožovaná vazba247 KčSkladem 1 ks
Is fake news being spread through social media as part of an information war? Are political operatives publishing disinformation to smear the opposition and help their own agendas? Who creates fake news, how does it spread, and can it be stopped...
-
Knihabrožovaná vazba526 KčVíce než 30 dní
- Autorský kolektiv
Proč se česká média bulvarizují? Proč se tzv. seriózní tisk i elektronická média tak usilují přiblížit se triviálností svých obsahů a vnějškovou vizuální efektností svých forem přiblížit deníkovým tabloidům či komerčním televizím? Je to opravdu proto...
-
Knihabrožovaná vazba132 KčDo 3 – 5 dnů
Reklamu upravuje priamo či nepriamo niekoľko desiatok právnych predpisov tak súkromného, ako aj verejného práva. Je potrebné obsiahnuť všetky možné variácie reklamy a výsledkom tejto snahy je publikácia „Rozhodnutia vo veciach reklamy“...
-
Knihabrožovaná vazba710 KčDo 4 – 5 dnů
Jak se vyhnout chybám při rozhodování ve finančních záležitostech a jak utrácet peníze rozumnějším způsobem Od autora celosvětového bestselleru Jak drahé je zdarma? • Co nás ovlivňuje při dělání zásadních nákupních...
-
Knihapevná vazba s přebalem359 KčSkladem 1 ks
Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle