Zlevněné z kategorie: v anglickém jazyku knihy o marketingu od nakladatelství Routledge
This comprehensive volume seeks out ways in which those who are typically marginalized by, or excluded from, tourism can be brought into the industry in ways that directly benefit them. It addresses the central questions asked...
-
Knihapevná vazba3 645 KčVíce než 30 dní
Summarizing the extant research on marketing communications, social media and word of mouth, this book clarifies terms often incorrectly and interchangeably used by scholars and marketers and provides principles of effective...
-
Knihapevná vazba3 645 KčVíce než 30 dní
Marketing in the tourism and hospitality industry has transformed with the development of digital marketing tools and the evolution of social culture. Recently, the advent of new technologies such as smartphones, artificial intelligence...
-
Knihapevná vazba3 645 KčVíce než 30 dní
Marketing and Managing Tourism Destinations is a comprehensive and integrated introductory textbook covering both destination marketing and destination management in one volume. It focuses on how destination management is planned...
-
Knihabrožovaná vazba1 519 KčVíce než 30 dní
This book presents critical insights and contemporary perspectives for exploring current trends, concerns and prospects of events tourism. It examines modern-day global issues facing the events and tourism industry, policymakers...
-
Knihapevná vazba3 645 KčVíce než 30 dní
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle