Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Murtagh (česky) - Christopher Paolini, Nakladatelství Fragment, 2024

Zlevněné z kategorie: na téma masmediální právo přečtené knihy o byznysu a managementu

Populární filtry
Použité filtry
Zrušit filtry
Predictably Irrational - Dan Ariely, HarperCollins, 2010
Predictably Irrational 
EN

Why do our headaches persist after we take a one-cent aspirin but disappear when we take a fifty-cent aspirin? Why do we splurge on a lavish meal but cut coupons to save twenty-five cents on a can of soup? ...


Media Institutionalism - Ľudovít Hajduk, Aleš Čeněk, 2016
Media Institutionalism

Mediálny inštitucionalizmus by sa mal uskutočňovať z perspektívy teórie konania a teórie inštitúcií. Z pohľadu jednotlivca preto ide vždy o to, vytvoriť súlad medzi hľadiskami prospechov a spravodlivosti, t. j. konať tak, aby pri sledovaní vlastných...


Jak psát reklamní text 2.vydání - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2003
Jak psát reklamní text 2.vydání

Jak psát reklamní text - 2., výrazně přepracované a doplněné vydání


Jak drahé je zdarma? - Dan Ariely, Práh, 2009
Jak drahé je zdarma?

Taky si namlouváte, že máte svá životní rozhodnutí pod kontrolou? Myslíte si třeba, že nikdy nenaletíte na kouzelné slovíčko "zdarma"? Nebo že lék, který je drahý, je také automaticky účinnější? Tato kniha vám ukáže, že tomu tak není...


Techniky public relations aneb jak pracovat s médii - Roman Bajčan, Management Press, 2003
Techniky public relations aneb jak pracovat s médii

Hlavní pozornost Roman Bajčan věnuje nejlepším ověřeným praktickým zásadám komunikace se sdělovacími prostředky a jejich prostřednictvím i s cílovými skupinami veřejnosti, a to z perspektivy představitele či mluvčího organizace, jejího PR manažera...


Média a politika v digitálním světě - Petr Žantovský, Beskydy, 2018
Média a politika v digitálním světě

Výběr publicistických i analytických materiálů pro svazek Média a politika v digitálním světě navazuje na autorovy předchozí publikace - Česká politika a média po roce 1989 (2013), Mediální...


Problém médií - Robert W. McChesney, Grimmus, 2009
Problém médií

Slouží média obecnému blahu, nebo oligarchii? Je mediální systém založený na velkých korporacích slučitelný s životaschopnou demokratickou veřejnou sférou? Jak fungují zkorumpované politické principy, které takový systém vytvářejí?...


10 let v českých médiích, Portál, 2005
10 let v českých médiích

Do jaké míry by měla být média regulována zákonem a do jaké redakčními etickými kodexy? A jak se odrážejí v médiích současné společenské trendy, včetně nízkého zájmu o politické dění? Spoluvytvářejí média společenské dění a jak lze vliv médií zkoumat?...

Guerillový marketing - Thomas Patalas, Grada, 2009
Guerillový marketing

Zodpovídáte za marketing a chcete s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu? Hledáte alternativy ke klasické reklamě? Získejte zájem své cílové skupiny prostřednictvím kampaní, které vzbudí pozornost!...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„A tak se toho vzdáte. Všeho se vzdáte. Už nikdy nebudete chtít znovu milovat, bez ohledu na to, jaká tvář lásky se vám ukáže. Protože žádná nestojí za to, abyste ještě někdy spatřili její odvrácenou tvář.“

Odvrácená tvář lásky - Colleen Hoover, 2020
Odvrácená tvář lásky
Colleen Hoover