Píseň L. - Veronika Opatřilová, Prostor, 2024
Americký milostný experiment - Elena Armas, Ikar CZ, 2024

Bestsellery z kategórie: audioknihy na CD knihy o byznysu a managementu

Populární filtry

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Odborná x populárně naučná
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Další možnosti
Účel knihy
Původ
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Další možnosti
Edice
Formát
Barva obálky
Další možnosti
Použité filtry
Zrušit filtry
Pozitivní leader

Věděli jste, že pozitivní přístup navyšuje produktivitu až o jednu třetinu? Bývalý prezident evropského Microsoftu Jan Mühlfeit, shrnul své mnohaleté zkušenosti ve vedení lidí do čtyř kroků. Odhalte, jak inspirovat vlastní tým, jak...


Inspirace Baťa

„Nevybudoval jsem podnik, vybudoval jsem člověka a ten vybudoval podnik“ – slova Tomáše Bati, kterými definoval, jak baťovsky budovat úspěšný podnik. Odpovědí na to, co tedy znamená baťovsky budovat člověka...


Cashkurs (audio CD) 
DE

Das turbulente Auf und Ab unserer Wirtschaftssysteme hat gezeigt: Nur wer sich mit Finanzen auskennt, kann sein Vermögen schützen...


Marketing menších a středních firem

Marketing menších a středních firem přináší 8 důležitých rad pro podnikatele, kteří se rozhodli své podnikání podpořit marketingovými aktivitami, a chtějí to dělat efektivně...


Jak dosahovat předvídatelných výsledků v nepředvídatelných časech

Jedinou věcí, kterou si můžeme v byznysu být jisti, je nejistota. S. R. Covey v této knize ukazuje, že přesto existují organizace, které - bez ohledu na nejisté ekonomické podmínky - dosahují předvídatelných (a skvělých!) výsledků tím, že se za všech...


Krotitel rizik podnikání zasahuje 9

Podnikáte? Pak musíte slyšet příběh, který se skutečně stal! Každý podnikatel chce být úspěšný, ale i zdánlivě malá chyba ho někdy může přivést do velkých problémů.


Krotitel rizik podnikání zasahuje 1

Podnikáte? Pak musíte slyšet příběh, který se skutečně stal! Každý podnikatel chce být úspěšný, ale i zdánlivě malá chyba ho někdy může přivést do velkých problémů.


Krotitel rizik podnikání zasahuje 3

Podnikáte? Pak musíte slyšet příběh, který se skutečně stal! Každý podnikatel chce být úspěšný, ale i zdánlivě malá chyba ho někdy může přivést do velkých problémů.

Krotitel rizik podnikání zasahuje 4

Podnikáte? Pak musíte slyšet příběh, který se skutečně stal! Každý podnikatel chce být úspěšný, ale i zdánlivě malá chyba ho někdy může přivést do velkých problémů.


Jak dostat firmu z krize

Kniha je určena všem podnikatelům, kteří se v krizi buď ocitli a řeší jak se z ní dostat ven nebo těm, kteří se jí snaží předejít. Nabízí ucelený pohled na krizi firmy, její signály, formy krize a hlavně...

Zámožnost všem

Autorem audioknihy Zámožnost všem je Tomáš Baťa. Vysvětluje v ní základ a podstatu svého podnikatelského systému. Kniha byla původně určená jeho spolupracovníkům...


Dědečku, vyprávěj

Knížka Dědečku, vyprávěj je určena dětem od tří let, vypráví o světě etikety pohledem malého děvčátka a jejího trpělivého a laskavého dědečka. Děti se naučí základům chování ve společenských situacích, které jsou přiměřené jejich věku a zkušenostem...


Tak to dělá Virgin

V knize Tak to dělá Virgin vám Richard Branson umožní nahlédnout pod pokličku jeho jedinečného stylu vedení lidí. Dozvíte se, jak zábava, rodina, vášeň pro věc či umění naslouchat utvářejí to, co Bransonovi lidé (se šibalským mrknutím) označují jako...


Sami v moři konkurence

Při nelehké plavbě v moři konkurence se vám mohou hodit znalosti o: správném přemýšlení na cestě za úspěchem, ve světě, životě a byznysu, marketingu, podnikání, myšlení člověka, který nechce prohrávat, myšlení firmy, která touží uspět na...


Deset let s Václavem Havlem

Kniha přináší unikátní svědectví Ladislava Špačka o tom, jak se s Václavem Havlem seznámil, o začátcích spolupráce v komůrce...


Jak sestavit marketingový plán

Úspěšný marketing znamená mít správný produkt na správném místě v pravýčas a jistotu,že zákazník je o produktu informován. Termín marketingové plánování popisuje metody použití marketingových zdrojů za účelem dosažení marketingových cílů.


Úspěšný obchodní zástupce

Jak dosáhnout úspěchu? Není to těžké. Je však potřeba se připravit. Stačí vědět, jak se chovat, jak s klientem mluvit, na co si dát pozor, a úspěch se dostaví. Naučte se zásady správné komunikace ověřené bohatou praxí a posuňte své...


Trading Secrets 
SK

CD I 1. Investovanie 2. Typy investorov 3. Umenie špekulácie 4. Ktorého brokera si vybrať? 5. Burzový parket 6. Technická a fundamentálna analýza 7. Komodity 8. Energy – Energie 9. Grains & Oilseeds – Obilniny a olejniny 10. Meats – Mäsá...


Krotitel rizik podnikání zasahuje 5

Podnikáte? Pak musíte slyšet příběh, který se skutečně stal! Každý podnikatel chce být úspěšný, ale i zdánlivě malá chyba ho někdy může přivést do velkých problémů.


Akvizice a fúze menších a středních firem

Odhalená pravda o rizicích podnikání. Co pojmy akvizice a fúze znamenají, jaký mají význam v podnikání a jak je úspěšně realizovat, to vše se dozvíte právě v tomto díle. Rady podnikatelům, kteří chtějí skokově rozšířit své...



Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„„Přijdeme pozdě,“ připomněl Colin. - „To nevadí,“ řekla Chloé. „Posuň si zpátky hodinky.““

Pěna dní - Boris Vian, 2011
Pěna dní
Boris Vian