Knihy
Accounting and Finance for Non-Specialists, Ninth Edition Peter Atrill & Eddie McLaney "Attractive, compact and informative book" Chris Grover, University of Winchester ...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Collected in this elegant volume are four of the most important and influential military and political treatises in history. Originally written for a specific purpose, the principles conveyed through these strategy texts are universal and timeless, ...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
The new edition of the book readers call the bible for advertising...
-
Knihabrožovaná vazba583 KčDo 3 – 6 dnů
Innovative strategies for success from former Nike CMO Greg Hoffman, who had a major hand in crafting Nike’s singular brand and was instrumental in its most high-profile breakthrough campaigns...
-
Knihapevná vazba571 KčSkladem 1 ks
Conventional accounting uses the logical (albeit, flawed) formula: Sales - Expenses = Profit. The problem is, businesses are run by humans, and humans aren't always logical. Serial entrepreneur Mike Michalowicz has developed a behavioral approach to accou
-
Knihapevná vazbaVyprodané
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle