Ahoj krásko - Ann Napolitano, Metafora, 2024
15% sleva na audioknihy ke stažení - Martinus.cz, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobrazit jen
Další možnosti
Jazyk
Další možnosti
Téma
Další možnosti
Pro koho
Účel knihy
Původ
Další možnosti
Autor
Další možnosti
Dostupnost v knihkupectví
Nakladatel
Další možnosti
Série
Edice
Vazba
Barva obálky
Použité filtry
Zrušit filtry
Konec sebeklamu - Julia Galef, Audiolibrix, 2022
Konec sebeklamu

Jaký je rozdíl mezi průzkumníkem a vojákem? Jak se nebát mýlit se a přiznat si chybu? Jak naše názory přerůstají v identitu? Lidé mají tendenci vidět to, co vidět chtějí. Jinak řečeno trpíme tím, čemu Julia Galef říká...

  • Knihabrožovaná vazba
    243 Kč
    Skladem 1 ks

Úplné Znění - 1521 Cestovní náhrady, Odměňování v podnikatelské sféře 2023, Sagit, 2023
Úplné Znění - 1521 Cestovní náhrady, Odměňování v podnikatelské sféře 2023

Od ledna 2023 se mění všechny sazby cestovních náhrad pro podnikatelský i veřejný sektor vč. sazeb zahraničního stravného. Tato publikace obsahuje nejen všechny aktuální předpisy k cestovním náhradám, ale...

  • Knihabrožovaná vazba
    94 Kč
    Do 6 dnů

Mediální výchova - aktualizované 2. vydání - Jan Pospíšil Závodný, Lucie Sára Závodná, Computer Media, 2020
Mediální výchova - aktualizované 2. vydání

Média jsou neodmyslitelnou součástí dnešního světa. Z billboardů se na nás valí reklamní slogany, každý den vycházejí desítky novin a časopisů. Televizní a internetové zpravodajství patří k nejsledovanějším informačním...

  • Knihabrožovaná vazba
    166 Kč
    Do 6 dnů

Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích - Aleš Durďák, Computer Media, 2019
Jak prezentovat školu v médiích a na sociálních sítích

Budoucí školáci a jejich rodiče hledají informace o školách mimo jiné z médií, internetu a sociálních sítí. Mediální prezentace školy a její komunikace na sociálních sítích jsou klíčovými faktory...

  • Knihabrožovaná vazba
    217 Kč
    Do 6 dnů
Nekonečná hra - Simon Sinek, Porta Libri, 2020
Nekonečná hra 
SK

V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom...

  • Knihabrožovaná vazba
    374 Kč
    Skladem 1 ks

Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava 1939 - 1945 - Barbara Köpplová, Jan Gebhart a kolektiv, Karolinum, 2010
Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava 1939 - 1945

Monografie Řízení legálního českého tisku v Protektorátu Čechy a Morava shrnuje studie, které analyzují postavení a metody řízení legálního protektorátního tisku...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

99 trefných postřehů Tomáše Bati - Gabriela Končitíková, Nadace Tomáše Bati, 2019
99 trefných postřehů Tomáše Bati

Nová kniha 99 trefných postřehů Tomáše Bati představuje osobnost Tomáše Bati v jeho lidské přirozenosti. Lidé, kteří kolem něj byli, jej nevnímali jako geniálního podnikatele, ale jako šéfa. Šéfa, kterého si vážili právě proto,

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Média v tekutých časech - Václav Moravec, Academia, 2016
Média v tekutých časech

Nová média, interaktivita, virtualita, digitalizace, participace, uživatelská tvorba, globalizace v současnosti jedny z nejčastěji používaných slov, módních výrazů, pod něž můžeme v souvislosti s proměnami audiovizuálních médií skrýt ledacos. Publikace...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Analýza diskurzu a mediální text - Soňa Schneiderová, Karolinum, 2015
Analýza diskurzu a mediální text

Práce představuje analýzu diskurzu, její základní postupy a společná metodologická východiska vlastní nejrůznějším disciplínám. Největší pozornost je však...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Život s reklamou - Zdeněk Křížek, Ivan Crha, Grada, 2002
Život s reklamou

Každodenní zápasy s krásnou ženou - i tak lze brát život s všudypřítomnou reklamou...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané
Žurnalistika v informační společnosti - Barbara Osvaldová, Alice Tejkalová, Karolinum, 2010
Žurnalistika v informační společnosti

Soubor obsahuje 13 textů různých autorů, které se kvalitativní proměnou produkce i vnímání žurnalistiky zabývají z teoretického i ryze praktického hlediska...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Amazon Unbound - Brad Stone, Simon & Schuster, 2021
Amazon Unbound 
EN

With the publication of The Everything Store in 2013, Bloomberg journalist Brad Stone revealed how the unlikely Seattle start-up Amazon became an unexpected king of ecommerce. Since then, its founder has led Amazon to explosive growth in both size...

  • Knihabrožovaná vazba
    459 Kč
    Do 7 dnů

Sloboda prejavu novinára a ochrana pred jej zneužitím - Peter Kerecman, Slovenský syndikát novinárov, 2009
Sloboda prejavu novinára a ochrana pred jej zneužitím 
SK

Publikácia je určená predovšetkým novinárom, môže ale rovnako dobre poslúžiť právnikom, najmä tým, ktorí sa doposiaľ tejto oblasti práva hlbšie nevenovali...

  • Knihabrožovaná vazba
    228 Kč
    Skladem 1 ks

Copywriting - Michaela Horňáková, Computer Press, 2011
Copywriting

Jste copywritery, tvůrci či správci webových stránek, marketingovými či produktovými manažery a ve své práci potřebujete vytvářet profesionální texty, které prodávají? Pak jste na správné adrese...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Kurz tvůrčího psaní 2. - Eva Musilová, Computer Media, 2008
Kurz tvůrčího psaní 2.

Představujeme dvoudílnou knižní edici Kurz tvůrčího psaní. Je určena nejen začínajícím spisovatelům, ale všem čtenářům, kteří mají rádi svůj mateřský jazyk – ať už mají ambice stát se autory různých literárních útvarů, přispívat do novin a časopisů, anebo

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Big data - Jan Hendl, Grada, 2021
Big data

Big data a věda o datech jsou oblasti, které se v dnešní době plné dat rychle rozvíjejí v teorii i v aplikacích. Vliv Big dat, otevřených dat a příslušných datových infrastruktur je patrný v celé vědě, v obchodě, ve státních i občanských institucích...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

How To Get Rich - Felix Dennis, Ebury, 2007
How To Get Rich 
EN

"How To Get Rich" is an invaluable guide to 'the surprisingly simple art of collecting money which already has your name on it'...

  • Knihabrožovaná vazba
    410 Kč
    Více než 30 dní

Jak psát reklamní text - Ivan Crha, Zdeněk Křížek, Grada
Jak psát reklamní text

Cílem publikace je podat základní informace o tom, co je to reklamní text, jak je zapojen do kontextu reklamy, co od něj máme a můžeme očekávat...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Ubavit se k smrti - Neil Postman, Mladá fronta, 2001
Ubavit se k smrti

Autor v knize vyjadřuje svůj skeptický pohled na směr vývoje mediální sféry a především na roli televize .

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané

Marketing ve věku společnosti Google - Vanessa Fox, Computer Press, 2011
Marketing ve věku společnosti Google

Vaši zákazníci vás hledají ve vyhledávačích – najdou vás? Jakou máte obchodní strategii pro přirozené vyhledávání ve vyhledávačích Google či Seznam?...

  • Knihabrožovaná vazba
    Vyprodané


Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.

Více informací v našich návodech

Přečtete na zařízeních:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
  • Počítač s příslušnou aplikací

Více informací v našich návodech

Přečtete na:

Nepřečtete na:

  • Kindle
Jak číst e-knihy zabezpečené přes Adobe DRM?

„Možná se pokaždé, když otevřeme oči, znovu narodíme, a následně v nás něco umře, když je zavřeme.“

Letní světlo, a pak přijde noc - Jón Kalman Stefánsson, 2021
Letní světlo, a pak přijde noc
Jón Kalman Stefánsson