Bestsellery z kategórie: na téma malé a střední firmy knihy o podnikání
Seřadit
- Bestsellery
- Top hodnocení
- Novinky
- Nejdražší
- Nejlevnější
- Nejvyšší sleva
-
421 produktů
Cieľom publikácie je pripraviť podnikateľské subjekty, aby zákonným spôsobom uplatňovali svoje právo v každodennom živote. Aj po vstupe Slovenskej republiky do Európskej únie úspešné podnikanie môže výrazným spôsobom ovplyvniť práve neznalosť právnych nor
Moderní publikace, která je na českém trhu ojedinělá svou praktičností a představením nejnovějších poznatků a trendů v řízení hotelů, je určena studentům vysokých škol a lidem z praxe...
Další formátyNesmírně čtivý a místy až neuvěřitelný příběh přerodu výrobní, direktivně řízené firmy v jednu z nejsvobodnějších společností dneška, které ostatní právem přezdívají “nejneobvyklejší pracoviště světa”...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Na trhu ojedinělá publikace, která se zaměřuje na moderní přístupy a nástroje společenské odpovědnosti firem jako jsou created share value, work-life balance, corporate community involvement či společensky odpovědné investování...
-
212 KčIhned ke stažení
-
Vyprodané
- Ján Rudy
- kolektiv
Frederick Winslow Taylor publikoval svoje princípy vedeckého manažmentu (The Principles of Scientific Management) pred vyše sto rokmi, v roku 1911. Dnes sa vedecká komunita takmer bez výnimky zhoduje v tom, že vymedzením týchto princípov F.W. Taylor...
Nejnovější kniha Philipa Kotlera a Miltona Kotlera přichází na pomoc všem firmám v současné době ekonomické recese – nabízí návod, jak určit hlavní cesty vedoucí k dosažení celkového a udržitelného růstu...
- Jaromír Veber
- Jitka Srpová
- kolektiv
Již třetí, aktualizované a doplněné vydání základní publikace o řízení malé a střední firmy je určeno majitelům a manažerům vznikajících i již zavedených firem a studentům vysokých škol. Nové vydání knihy je aktualizováno v souvislosti se změnami...
-
Přečtenámírně opotřebovaná347 KčSkladem
-
Vyprodané
-
373 KčIhned ke stažení
Titul je určen pro manažery především veřejné správy, ale i studenty vysokých škol ekonomického a manažerského zaměření. Poskytne jim přehled nejpoužívanějších analytických nástrojů...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
V byznysu se chyby nevyplácejí. To ví asi každý, kdo se alespoň jednou pokusil podnikat...
Kniha Tvorba business modelů je určena těm, kdo jsou připraveni odhodit zastaralé způsoby myšlení a přijmout nové, inovativní modely tvorby hodnoty: manažerům, konzultantům, podnikatelům – a obecně všem, kdo zastávají vedoucí pozice v organizacích...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Publikácia podáva komplexný pohľad na predmetnú problematiku, predovšetkým však na proces zavádzania manažmentu kľúčových zákazníkov v podobe nevyhnutných zmien, očakávaných či reálnych prínosov a rizík spojených s uvedenými procesmi.
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Po prekvapujúcich zisteniach prezentovaných v bestselleroch Z dobrého skvelé (Good to Great) a Firmy, ktoré pretrvajú (Built to last) prichádzajú Jim Collins a jeho tím s ďalšou teóriou o tom, prečo aj napriek neistým časom a drsným podmienkam sa...
Dokonalosti – či chcete-li excelence – se dosahuje vykonáváním spousty "drobných" činností, často s blahosklonnou přezíravostí přehlížených, které však mohou změnit nejen nás samé, ale i organizace, v nichž pracujeme, a svět, který nás obklopuje...
-
Knihabrožovaná vazbaVyprodané
Hlavným cieľom autorov bolo preniknúť do podstaty rodinného podnikania a odhaliť jeho silné a slabé stránky. Zároveň naznačujú nové príležitosti a perspektívy ďalšieho rozvoja rodinných firiem na Slovensku, v Českej republike a vo svete...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Petr Cimler
- Dana Zadražilová
- kolektiv
Nová vysokoškolská učebnice zprostředkovává čtenáři základní teoretické koncepty a nástroje řízení maloobchodní firmy. Soustřeďuje se hlavně na procesy, které jsou pro maloobchodní podnikání rozhodující...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Autorský kolektiv
Tato publikace popisuje podnikání fyzických osob. Obsahuje stručný výklad právních předpisů, které podnikatel potřebuje znát. Seznámuje je nejen s živnostenským zákonem, ale i s právními předpisy daňovými...
-
Vyprodané
- Armin Töpfer
- kolektiv
Six Sigma je manažerský koncept pro analýzu kvalitativních problémů a jejich následné odstraňování na základě statistických metod a při použití běžných nástrojů řízení kvality...
-
Knihapevná vazbaVyprodané
- Jaroslav Kita
- kolektiv
Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Nelze měnit velikost písma, formát je proto vhodný spíše pro větší obrazovky.
Více informací v našich návodech
Přečtete na zařízeních:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartphone nebo tablet s příslušnou aplikací
- Počítač s příslušnou aplikací
Více informací v našich návodech
Přečtete na:
- Pocketbook
- Smartphone či tablet s podporovanou aplikací
- Počítač s podporovanou aplikací
Nepřečtete na:
- Kindle