Spodná vlna - Charlene Li, Josh Bernoff
Spodná vlna
464 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

Spodná vlna

Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá

Nakladatel
Eastone Books, 2010

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc...

Čti víc

464 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Prostredie, v ktorom žijeme, čoraz viac ovplyvňujú sociálne médiá. Internetové stránky ako YouTube, Twitter či Facebook vložili do rúk jednotlivcov aj komunít nebývalú mienkotvornú moc. V knihe Spodná vlna ponúkajú dvaja špičkoví výskumníci z Forrester Research spôsob, ako využiť moc sociálnych médií na dosiahnutie úspechu v podnikaní. Ak sa zaoberáte marketingom, výskumom, podporou predaja, predajom, vývojom, alebo ak riadite spoločnosť, v knihe nájdete presne cielené rady, podporené skutočnými príkladmi návratnosti investícií, ktoré vás presvedčia, že spojenie so sociálnymi médiami naozaj funguje. Kniha bola vyhlásená za jednu z najlepších kníh o marketingu za rok 2008.
Čti víc
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
312
Hmotnost
526 g
Rok vydání
2010
Vazba
pevná vazba s přebalem
Jazyk
slovenský
Nakladatelství
Eastone Books
Rozměr
150×215 mm
ISBN
9788081091377
Naše katalogové číslo
92687

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,0 / 5

2 hodnocení

0
2
0
0
0

Ján Kaminský
3.9.2013
Super
Mne sa táto kniha páčila. Nikdy som neriešil marketing a ani som s ním nejako nemal skúsenosti, No táto kniha mi ukázala aj jeho čaro a možnosti. Odporúčam každému, kto si chce rozšíriť obzory svojich vedomosti aj v tomto smere. Čti víc
lia
29.12.2010
Názor čitateľa
Som prekladatelkou tejto knihy do slovenciny a odporucila by som ju vsetkym, ktori hladaju nove moznosti realizacie rekalmy a marketingu. Pacil sa mi napriklad system odmenovania zakaznikov za vyskusanie a reklamovanie produktov. Čti víc

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„S pomocí knih se mnozí stávají učenými i mimo školu. Bez knih pak nebývá učený nikdo ani ve škole. “

Jan Amos Komenský