Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Strategické aliance se zahraničními partnery - Oľga Vodáčková, Leo Vodáček, Management Press, 2008

140 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Strategické aliance se zahraničními partnery - Oľga Vodáčková, Leo Vodáček, Management Press, 2008
Strategické aliance se zahraničními partnery - Oľga Vodáčková, Leo Vodáček, Management Press, 2008

Strategické aliance se zahraničními partnery

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem –... Číst víc

Nakladatel
Management Press, 2008
Počet stran
140

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem – strategických aliancí... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Čeština

140 Kč

U dodavatele 1 ks
Posíláme do 1 – 5 dnů
Další knižní vydání
Strategické aliance se zahraničními partnery - Leo Vodáček, Oľga Vodáčková, Management Press, 2001
Brožovaná vazba
Čeština, 2001
Vyprodané

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

400 - Snídaně, brunch, kafe - Lukáš Hejlík, Došel karamel, 2024

Více o knize

Poslední desetiletí je v moderním světovém managementu označováno jako období bouřlivého rozvoje strategických partnerství organizací, zejména pak jejich pružných forem – strategických aliancí. Jde o desítky tisíc případů a jejich počet v globální světové ekonomice neustále roste.
V české odborné ekonomické literatuře je kniha Strategické aliance se zahraničními partnery autorů Lea Vodáčka a Oĺgy Vodáčkové první prací, která tuto problematiku komplexně objasňuje, zvláště se zaměřením na aliance českých podniků se zahraničními partnery. S využitím rozboru bohaté teoretické i aplikačně orientované zahraniční literatury a v konfrontaci s domácími zkušenostmi autoři systematicky vysvětlují pojetí, ekonomické místo a význam strategických aliancí v mikroekonomické sféře. Uvádějí kritéria a postupy pro vyhodnocení účelnosti vzniku strategické aliance, přípravu jejího postupného vzniku, fungování, popř. ukončení jejích činností. Krokem za krokem se čtenář seznámí s ověřenými postupy tvorby a využívání aliancí dvou či více partnerů (alianční sítě v globální ekonomice).
Výklad má velmi moderní koncepci. V souladu s aktuálními názory světové teorie a praxe charakterizuje tři hlavní vzájemně propojené oblasti využívání aliancí. Jsou to

sdílení činnosti a zdrojů partnerů;
redukce konkurenčních střetů („spolupráce s konkurencí“);
vznik, přenos a využití znalostí v současné informační společnosti.
Kniha je určena především zájemcům o praktickou aplikaci strategických aliancí v české mikroekonomické sféře. Své uplatnění najde i při manažerském studiu na vysokých školách ekonomického směru a při zvyšování kvalifikace vrcholových manažerů, zejména pak při studiu MBA a v dalších formách postgraduálního studia.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

Nakladatelství Management Press

Číst víc

„Nad kravincem se muškátu nedočucháš.“

Cirkus Humberto - Eduard Bass, 2017
Cirkus Humberto
Eduard Bass