Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Marcel Goes to Hollywood - Stephen Rabley, Pearson, 2008

210 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Marcel Goes to Hollywood - Stephen Rabley, Pearson, 2008
Marcel Goes to Hollywood - Stephen Rabley, Pearson, 2008

Marcel Goes to Hollywood

Level 1 - Bk and CD Pack

Original / British English. Marcel and his friend Céline are on holiday in Los Angeles. They are staying in the home of Arnold Waldman, a famous film director. But on the first... Číst víc

Nakladatel
Pearson, 2008
16 stran
14 minut čtení

Original / British English. Marcel and his friend Céline are on holiday in Los Angeles. They are staying in the home of Arnold Waldman, a famous film director. But on the first night of their... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

210 Kč

U dodavatele > 5 ks
Posíláme do 4 – 6 dnů
Další knižní vydání
Marcel Goes to Hollywood - Stephen Rabley, Pearson, 2008
Brožovaná vazba
Angličtina, 2008
Do 4 – 6 dnů

208 Kč

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024
Marcel Goes to Hollywood - Stephen Rabley, Pearson, 2008
210 Kč

Více o knize

Original / British English. Marcel and his friend Céline are on holiday in Los Angeles. They are staying in the home of Arnold Waldman, a famous film director. But on the first night of their holiday, kidnappers take away Arnolds daughter...
Číst víc
Počet stran
16
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
129×197 mm
Hmotnost
54 g
Rok vydání
2008
Naše katalogové číslo
664431
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Pearson
Jazyková úroveň
A1 - pro začátečníky, B2 - pro pokročilé
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„A já doufám, že jednou na hřišti nebo v reklamní agentuře s panoramatickými okny pochopíš, že odvážný není ten, kdo se pouští do rvačky a neví, jestli vyhraje, nebo prohraje. Odvážný je ten, kdo ví, že by vyhrál, ale nechá to být. “