Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Jak vytvořit úspěšný a výdělečný internetový obchod
E-kniha

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají... Číst víc

5,0 1 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2015
Počet stran
408

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Číst víc

  • PDF
  • Čeština

299 Kč

Ihned ke stažení
Jak číst e-knihy?

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Karin Lednická: Šikmý kostel: Třetí díl. Bílá vrána, 2024

Více o eknize

Česká republika je e-shopová velmoc. Máme nejvíce internetových obchodů na jednoho obyvatele v Evropě. A přesto drtivá většina z nich pouze přežívá. Proč? Majitelé často nemají ponětí, na čem stavět provoz ani propagaci. Komplexní zkušenosti od znalých obchodníků – autorů této publikace – vám odhalí principy provozu internetového obchodu tak, aby se váš e-shop nestal dalším v řadě, co jen přežívá.V tomto skutečně podrobném a především praktickém průvodci se dozvíte, jaké možnosti můžete pro svůj budoucí e-shop použít, porozumíte slovníku marketingových agentur, poznáte, jak mohou zákazníci za své zboží platit či co obnáší provoz kamenné prodejny. Autoři nezapomněli ani na právní stránku podnikání, povinnosti v případě reklamačního řízení či obchodní podmínky. V závěru knihy pak najdete užitečné odkazy na další zdroje informací a slovníček nejdůležitějších pojmů.Co v této publikaci určitě nepřehlédnete?- Popis technických řešení, na kterých fungují dnešní e-shopy- Jak stanovit ceny pro zboží, které chcete prodávat na e-shopu- Způsoby, jak dnes můžete váš e-shop propagovat- Úskalí pracovního dne, který vás čeká, když provozujete e-shop- Na co si dát pozor, když u vás zákazník reklamuje zboží- Jak vést podnikatelskou činnost tak, aby byla papírově v pořádkuO autorech:Petra Mikulášková provozuje vlastní e-shop Palelo.cz a zajišťuje marketingovou i administrační podporu pro jiné e-shopy. Zabývá se zejména prací se srovnávači zboží. O její činnosti se dozvíte na www.petramikulaskova.cz. E-shopům rozumí komplexně, proto vždy dokáže najít doporučení či tip, na koho se s problémem případně obrátit. Je autorkou 99 tipů pro e-shopy (www.99tipu.cz) a komplexního Eshopkurzu pro provozovatele e-shopů (www.Eshopkurz.cz). Miroslav Sedlák se zabývá tvorbou webových stránek na míru, podílel se na tvorbě mnoha e-shopů a pro spoustu z nich zajišťuje technické zázemí. O jeho činnosti se dozvíte na www.mireksedlak.cz. Pro všechny projekty Petry Mikuláškové zajišťuje technické zázemí.
Číst víc

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

Jak se líbila e-kniha vám?

Čtenářské recenze

Anja
Neověřený nákup
23.2.2017
Na zaciatok
Ako uplny zaciatocik ocenujem tuto publikaciu. Pomohla mi zorientovat sa v problematike eshopu krok za krokom a priviedla ma na spravnu cestu ako postupovat, na co nezabudnut.
Nevyhodou je, ze je to ceska publikacia zamerana na ceskeho citatela hlavne v casti o legislative ale na druhej strane, nabada cloveka, co si ma nastudovat v slovenskom zakonniku.
Urcite ju odporucam ako zakaldnu literaturu na zaciatok.
Číst víc

Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Líbaná ústa ničeho nepozbývají, ale obnovují se jako luna.“

Dekameron - Giovanni Boccaccio, 2014
Dekameron
Giovanni Boccaccio