Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Designing Brand Identity - Alina Wheeler, John Wiley & Sons, 2017

1 057 Kč

Přidejte do košíku a poštovné máte zdarma :)
Designing Brand Identity - Alina Wheeler, John Wiley & Sons, 2017
Designing Brand Identity - Alina Wheeler, John Wiley & Sons, 2017

Designing Brand Identity

An Essential Guide for the Whole Branding Team

he bestselling guide to branding, updated with emerging trends and technologies Designing Brand Identity provides in-depth guidance for the entire branding team, with a... Číst víc

Nakladatel
John Wiley & Sons, 2017
Počet stran
336

he bestselling guide to branding, updated with emerging trends and technologies Designing Brand Identity provides in-depth guidance for the entire branding team, with a universal five-stage process for brand development and implementation... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Angličtina

1 057 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 1 547 Kč
Skladem 1 ks
Posíláme ihned

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Rebel Moon: Zrozená z ohně - V. Castro, Fobos, 2024
Designing Brand Identity - Alina Wheeler, John Wiley & Sons, 2017
1 057 Kč

Více o knize

he bestselling guide to branding, updated with emerging trends and technologies Designing Brand Identity provides in-depth guidance for the entire branding team, with a universal five-stage process for brand development and implementation. From research and analysis through launch and governance, this book provides expert insight on all aspects of the process, and describes the best practices that build better brands. This updated fifth edition includes new and expanded coverage of social media cross channel synergy, crowdsourcing, SEO, experience branding, mobile devices, wayfinding, and placemaking, with 30 all-new case studies of top brands from various industries around the world. Fuel recognition, amplify market differentiation, create cohesion, and project value with the essential concepts and practices that build and maintain strong brands. Brand identity is key to an organization's success, helping customers navigate their options in an expanding marketplace rife with competition. How does your brand stand out? How do you attract your target? It's all in the process.
Číst víc
Počet stran
336
Vazba
pevná vazba
Rozměr
225×280 mm
Hmotnost
1356 g
ISBN
9781118980828
Rok vydání
2017
Naše katalogové číslo
617939
Jazyk
angličtina
Nakladatel
John Wiley & Sons
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Naše manželství není dokonalé. Žádné manželství není dokonalé. Byly časy, kdy to má žena vzdala. A ještě víckrát se stalo, že jsem to vzdal já. Celé tajemství je v tom, že jsme to nikdy nevzdali současně.“

To nejlepší v nás - Colleen Hoover, 2019
To nejlepší v nás
Colleen Hoover