Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Základy marketingu - Učebnice studenta 2 - Marek Moudrý, Computer Media, 2008

188 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Základy marketingu - Učebnice studenta 2 - Marek Moudrý, Computer Media, 2008
Základy marketingu - Učebnice studenta 2 - Marek Moudrý, Computer Media, 2008

Základy marketingu - Učebnice studenta 2

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o... Číst víc

Série
Učebnice studenta
Nakladatel
Computer Media, 2008
Počet stran
80

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny... Číst víc

  • Kroužková vazba
  • Čeština

188 Kč

U dodavatele
Posíláme do 13 – 18 dnů

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Lovec čertů - Juraj Červenák, Argo, 2024
Základy marketingu - Učebnice studenta 2 - Marek Moudrý, Computer Media, 2008
188 Kč

Více o knize

Učebnice poskytuje čtenářům základ marketingového myšlení a vědomí, že marketing je objektivně nutná metoda řízení firem, a zároveň má za cíl iniciovat ve studentech snahu o další poznávání této disciplíny. Kniha vede k rozvíjení schopností ekonomického myšlení a usnadňuje pochopení marketingových činností ve firmě. Studenti se seznámí s marketingovými koncepcemi, marketingovým mixem a jeho částmi. Ujasní si význam marketingového řízení a získají základní předpoklady k pochopení trhu, rozlišení marketingového prostředí a na základě znalostí marketingových komunikací dokážou í kriticky vyhodnotit reklamní sdělení a publicitu. Publikace naučí studenty efektivně pracovat s informacemi, což umožňuje získávat i kriticky vyhodnocovat informace nutné k úspěšnému působení firmy na trhu.
Číst víc
Počet stran
80
Vazba
kroužková vazba
Rozměr
220×295 mm
Hmotnost
341 g
ISBN
9788074020018
Rok vydání
2008
Edice
Marketing
Naše katalogové číslo
59501
Jazyk
čeština
Série
Učebnice studenta
Nakladatel
Computer Media
Pro koho
pro začátečníky
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Správně vidíme jen srdcem. Co je důležité, zůstává očím neviditelné.“

Malý princ - Antoine de Saint-Exupéry, 2022
Malý princ
Antoine de Saint-Exupéry