Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
The Design Entrepreneur - Steven Heller, Lita Talarico, Rockport, 2008

763 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
The Design Entrepreneur - Steven Heller, Lita Talarico, Rockport, 2008
The Design Entrepreneur - Steven Heller, Lita Talarico, Rockport, 2008

The Design Entrepreneur

Turning Graphic Design Into Goods That Sell

The Design Entrepreneur will survey the innovative entrepreneurial options a broad group of contemporary graphic designers have engaged in over the past decade, while also... Číst víc

Nakladatel
Rockport, 2008
Počet stran
240

The Design Entrepreneur will survey the innovative entrepreneurial options a broad group of contemporary graphic designers have engaged in over the past decade, while also addressing the creative process, fabrication and materials, and promotion issues... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Angličtina

763 Kč

Vydavatelem doporučená cena: 803 Kč
Na objednávku
Dodání může trvat více než 30 dní

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024
The Design Entrepreneur - Steven Heller, Lita Talarico, Rockport, 2008
763 Kč

Více o knize

The Design Entrepreneur will survey the innovative entrepreneurial options a broad group of contemporary graphic designers have engaged in over the past decade, while also addressing the creative process, fabrication and materials, and promotion issues necessary to bring unique products to the marketplace. The Design Entrepreneur is the first book to survey this new field and showcase the innovators who are creating everything from books to furniture, clothes to magazines, plates to surf boards, and more. Through case studies with an international roster of designers like Dave Eggers, Maria Kalman, Charles Spencer Anderson, Seymour Chwast, Jet Mous, Nicholas Callaway, Jordi Duro, and others, this book explores the whys, hows, and wherefores of the conception and production processes. Design entrepreneurs must take the leap away from the safety of the traditional designer role into the precarious territory where the public decides what works and does not, and this is the book that shows them how that feat is accomplished.
Číst víc
Počet stran
240
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
177×262 mm
Hmotnost
940 g
ISBN
9781592534210
Rok vydání
2008
Naše katalogové číslo
58323
Jazyk
angličtina
Nakladatel
Rockport
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Když najdeš lásku, držíš se jí. Popadneš ji oběma rukama a uděláš, co můžeš, abys ji nepustila. Nejde se k ní otočit zády a předpokládat, že na tebe bude čekat, kdes ji nechala, dokud na ni nebudeš připravená.“

9. listopad - Colleen Hoover, 2021
9. listopad
Colleen Hoover