Reklama a podpora prodeje
Přečtená
- Nakladatel
- Grada, 2000
- Počet stran
- 620
Prestižní publikace renomovaného autora, ojedinělá na českém knižním trhu, obsahuje podrobné zpracování dvou základních částí marketingové komunikace - reklamy a podpory prodeje. Číst víc
- Pevná vazba
- Mírně opotřebovanáTuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je mírně opotřebovaná.Na této knize už je sice znát, že ji někdo četl, může jí chybět přebal, ale není poškozená tolik, aby to jakkoliv snižovalo zážitek z jejího obsahu. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.
- Čeština
1 320 Kč
Posíláme ihned
Další přečtené knihy
-
Pevná vazba
Výborný stavČeština, 2000Tuto knihu jsme vykoupili přes Knihovrátek a je ve výborném stavu.Rozdíl mezi touto knihou a novou byste asi ani nepoznali. Knihu jsme označili nálepkou, která může na některých obalech zanechat stopy.SklademTuto knihu máme sice aktuálně na skladě, zbývají ale už jen poslední kusy. Pokud ji chcete rychle, pospěšte si!1 467 Kč
Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!
Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.
Vyzkoušet KnihovrátekProč nakupovat knihy na Martinus.cz?
- Tituly skladem doručujeme do druhého dne
- Knihomolská záložka ke každému nákupu
- Více než 9 000 výdejních míst