Knihy
E-knihy

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Grada, 2008
Nakladatel
Grada, 2008
Edice
Manažer

Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...

Čti víc

404 Kč

Běžná cena Běžně 425 Kč

Ušetříte 5%
Stíháme do Vánoc

Posíláme do týdne

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné od 29 Kč
  • více než 500 výdejních míst
  • soutěž o knihy na celý rok 2019

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými.
Čti víc
Kupte společně
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Moderní výživa ve fitness a silových sportech - Lukáš Roubík
854 Kč
Ušetříte 70 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
297
Hmotnost
690 g
Rok vydání
2008
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
170×245 mm
ISBN
9788024725451
Naše katalogové číslo
53665

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,9 / 5

19 hodnocení

18
1
0
0
0

Edita Dostálová
Edita Dostálová
2.8.2018
Naprosto vynikající kniha. Opravdu by si zasloužila šest hvězd. Pro kohokoliv, kdo má rozjetý nějaký byznys, řídí firmu nebo chce rozjet nějaký nápad, jsou v ní naprosto neocenitelné informace. Skvělá kniha napsaná čtivým způsobem s reálnými příběhy a některými velmi překvapivými závěry.
Čti víc
robert
16.11.2014
Vysoko odprucam!
Autori svojim vyskumom odviedli vynikajucu robotu. Kniha je jasne a zrozumitelne pisana, plna prikladov z praxe. Ma silny "hltav efekt" - ked som zacal citat, nevedel som prestat. Fascinuje ma, ze zavery, ku ktorym prisli, su vo svojej jednoduchosti dokonale a maju v sebe silu urobit z dobrej firmy skvelu! A nie len z firmy... no proste mnam ;)
Čti víc
myspul
myspul
7.9.2009
odporucam******
Vyborna kniha. Tejto bysom dala 6 hviezd.
Zozaciatku sa mi citala trochu tazsie, je tam vela faktov, ale zvykla som si a neolutovala som. Autor sa nehra na odbornika na uspech ani nieje premudrely, cim si ma ziskal. Je analytik a robi to co vie najlepsie, so svojim timom odviedli excelentnu pracu. Odporucam kazdemu ci uz planuje riadit firmu alebo nie. Ja som si z nej zobrala dost aj ked ziadnu firmu nemam :-)
Čti víc

Čti víc
Kupte společně
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Moderní výživa ve fitness a silových sportech - Lukáš Roubík
854 Kč
Ušetříte 70 Kč

„Knihy nás mění, polepšují a vylepšují, pokud jsme polepšení schopni a pokud o ně stojíme.“

Miroslav Horníček