Knihy
E-knihy

Jak z dobré firmy udělat skvělou

Grada, 2008
Na skladě
Nakladatel
Grada, 2008
Edice
Manažer

Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá...

Čti víc

383 Kč

Běžná cena Běžně 425 Kč

Ušetříte 10%

Na skladě, posíláme ihned

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • dárek ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

PŘEKLAD BESTSELLERU GOOD TO GREAT! Jedinečná kniha, které se ve světě prodalo již přes 3 miliony výtisků, ukazuje, čím se liší firmy, které se z průměrných vyhouply mezi nejlepší. Autor se svým týmem zkoumal, proč některá společnost nabrala skvělý výkon, zatímco jiná zůstala jen dobrá. Prozkoumali hory dat týkající se společností, jejich postupů a výsledků a stanovili klíčové faktory úspěšnosti - proč některé firmy udělají velký skok vpřed, a jiné nikoliv. Výsledky překvapí mnoho čtenářů a osvětlí prakticky každou oblast manažerské strategie a praxe. Dozvíte se, jaký typ vůdcovství je nutný k dosažení výjimečnosti, že ideální je kombinace firemní kultury založené na disciplíně a zároveň na podpoře podnikatelského ducha, že velký vliv má správný pohled firmy na roli technologií nebo že ty firmy, které zavádějí radikální změny a restrukturalizace, se téměř nikdy nestanou skvělými.
Čti víc
Kupte společně
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Lolita - Vladimir Nabokov
607 Kč
Ušetříte 117 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
297
Hmotnost
690 g
Rok vydání
2008
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
170×245 mm
ISBN
9788024725451
Naše katalogové číslo
53665

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

4,9 / 5

19 hodnocení

18
1
0
0
0

Edita Dostálová
2.8.2018
Naprosto vynikající kniha. Opravdu by si zasloužila šest hvězd. Pro kohokoliv, kdo má rozjetý nějaký byznys, řídí firmu nebo chce rozjet nějaký nápad, jsou v ní naprosto neocenitelné informace. Skvělá kniha napsaná čtivým způsobem s reálnými příběhy a některými velmi překvapivými závěry.
Čti víc
robert
16.11.2014
Vysoko odprucam!
Autori svojim vyskumom odviedli vynikajucu robotu. Kniha je jasne a zrozumitelne pisana, plna prikladov z praxe. Ma silny "hltav efekt" - ked som zacal citat, nevedel som prestat. Fascinuje ma, ze zavery, ku ktorym prisli, su vo svojej jednoduchosti dokonale a maju v sebe silu urobit z dobrej firmy skvelu! A nie len z firmy... no proste mnam ;)
Čti víc
myspul
7.9.2009
odporucam******
Vyborna kniha. Tejto bysom dala 6 hviezd.
Zozaciatku sa mi citala trochu tazsie, je tam vela faktov, ale zvykla som si a neolutovala som. Autor sa nehra na odbornika na uspech ani nieje premudrely, cim si ma ziskal. Je analytik a robi to co vie najlepsie, so svojim timom odviedli excelentnu pracu. Odporucam kazdemu ci uz planuje riadit firmu alebo nie. Ja som si z nej zobrala dost aj ked ziadnu firmu nemam :-)
Čti víc

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Jak z dobré firmy udělat skvělou - Jim Collins
Lolita - Vladimir Nabokov
607 Kč
Ušetříte 117 Kč

„Není-li kniha zrcadlem mocné individuality, je aspoň ještě zrcadlem zajímavých chyb ducha.“

Marcel Proust