Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Reklama - Jon Steel, Computer Press, 2003

198 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma
Přečtená
Reklama - Jon Steel, Computer Press, 2003
Přečtená
Reklama - Jon Steel, Computer Press, 2003

Reklama
Přečtená

Průzkum, příprava a plánování

Publikace je určena: pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních... Číst víc

4,5 4 hodnocení
Nakladatel
Computer Press, 2003
Počet stran
264

Publikace je určena: pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích... Číst víc

  • Brožovaná vazba
  • Mírně opotřebovaná
  • Čeština

198 Kč

Skladem
Posíláme ihned

Přečtené knihy nám můžete poslat i vy!

Pošlete nám svoje přečtené knihy a získejte poukázku na nákup.

Vyzkoušet Knihovrátek

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024

Více o knize

Publikace je určena:
# pracovníkům v reklamních agenturách, kterým poskytne praktické zkušenosti a rady člověka, který řadu let vykonává account planning – účastní se reklamních průzkumů, má důležitý hlas na následných kreativních brífincích, kde vzniká reklamní poselství a umělecké ztvárnění reklamy, vede skupinové pohovory a „pretestingové“ akce se zákazníky a nakonec i finálně připravuje a plánuje průběh celé kampaně
# marketingovým manažerům, které zasvětí do procesu vytváření reklamy, protože i na jejich informacích a aktivitě záleží, nakolik přesně se reklama trefí do tužeb a potřeb zákazníků

Dozvíte se:
# proč jen málo zadavatelů reklamy a agentur dokáže rozvíjet vztahy se svými spotřebiteli
# že mnoha inzerentům se nedaří rozetnout základní konflikt mezi uměním a komercí v reklamě
# jak v Británii vznikala nová disciplína zvaná plánování reklamní strategie, typická tím, že přijímá spotřebitele jako partnera v procesu vývoje reklamy, získává od něj informace a dokonce i inspiraci k tvůrčím nápadům, stejně jako podněty k vedení a hodnocení výsledných reklamních kampaní
# jak provádět reklamní výzkum, aby byl zákazník vtažen do děje, a ne naopak izolován
# jaký je pohled plánovače na reklamní výzkum, zejména na způsoby promýšlení a vedení výzkumu
# jak správně „otestovat“ reklamní nápady, které jsou zatím v zárodečném stádiu
# co obsahuje plánování v nejširším smyslu – že jde o hledání strategického řešení problému o převedení myšlenky do zadání, které podpoří kreativitu, a konečně o hledání cest, jak vylepšit surové tvůrčí nápady
# jak vypadají různé kampaně v odlišných stádiích jejich tvorby
# jak by měla vypadat úspěšná reklamní kampaň v celém svém vývoji, od úvodního brífinku s klientem až po první tři roky existence na trhu
Číst víc
Počet stran
264
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
165×225 mm
Hmotnost
627 g
Rok vydání
2003
Edice
Praxe manažera
Naše katalogové číslo
1381801
Jazyk
čeština
Nakladatel
Computer Press
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

4,5 / 5

4 hodnocení

3
0
1
0
0

Jak se líbila kniha vám?

Čtenářské recenze


Nakladatelství Computer Press

Číst víc

„Richard si všiml, že události jsou zbabělé: nikdy nechodí samy. Vždycky se jich nahrne celá řada a zasypou ho najednou.“

Nikdykde - Neil Gaiman, 2017
Nikdykde
Neil Gaiman