Knihy
E-knihy

Marketing podle cílových skupin

Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme

Nakladatel
Computer Press, 2007

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný...

Čti víc

427 Kč

Běžná cena Běžně 449 Kč

Ušetříte 5%
Nestíháme do Vánoc :(

Posíláme do 15 dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Odpovědi na otázky tohoto druhu podává tato kniha. Nabízí 3 rozsáhlé studie renomovaných německých sociologů, kteří mapují 32 skupin osob, jejichž životní styl je zcela rozdílný. Dotazovaní spotřebitelé nejsou analyzováni jen teoreticky nebo s pomocí výsledků studií, ale také empiricky pomocí skupinových interview. V nich především nám prozrazují, jak vnímají reklamu, kterým značkám dávají přednost při nákupu, jak využívají média a jaké hodnoty vyznávají.

Kniha je určena:

* marketingovým manažerům, kteří chtějí dobře poznat své zákazníky
* sociologům, pro které je unikátní demografickou studií
* studentům a všem zájemcům o danou problematiku

Obsah publikace mapuje středoevropskou realitu, která se může jevit národně, regionálně či dobově podmíněná. Svým způsobem je však univerzální, neboť jak však uzavírají autoři výsledek své studie: "člověk, který jezdí s BMW a kupuje tyčinku Mars, pere ještě dnes s Persilem – pokud to dělal již dříve."
Čti víc
Kupte společně
Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer
Nůž - Jo Nesbo
786 Kč
Ušetříte 112 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
270
Hmotnost
884 g
Rok vydání
2007
Vazba
pevná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Computer Press
Rozměr
170×230 mm
ISBN
8025116173
Naše katalogové číslo
45712

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

3,0 / 5

1 hodnocení

0
0
1
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Marketing podle cílových skupin - Jochen Kalka, Florian Allgayer
Nůž - Jo Nesbo
786 Kč
Ušetříte 112 Kč

„Knihy jsou nahromaděným pokladem světa, vhodným dědictvím pokolení a národů. “

Henry David Thoreau