Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová
Strategie firemní komunikace
290 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

Strategie firemní komunikace

Nakladatel
Management Press

Kniha zkušených autorek se zabývá praktickými postupy při tvorbě a realizaci komplexní komunikační strategie.

Čti víc

290 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

 Starý známý marketing, který je založen na myšlence, že stačí vyrobit zboží, ocenit je, zajistit jeho distribuci a propagaci, je omylem. Není totiž schopen zajistit prosperitu v podmínkách, jež vládnou na počátku 21. století.
 I dnešní podniky řeší velmi staré otázky. Jak získat nové zákazníky a jak si udržet ty současné? Jak se prosadit na trhu? Většina organizací se přednostně zaměřuje na snižování výrobních, distribučních, provozních, obchodních a marketingových nákladů. Důsledkem nadřazenosti ekonomického hlediska je pak to, že se produkt, cena a distribuce stávají snadno napodobitelnou položkou.
 Životodárnou silou každého vztahu, tedy i vztahu komerčního, je komunikace. Protože budoucí úspěch značky velmi silně závisí na kvalitě vztahů se zákazníky a dalšími rozhodujícími cílovými skupinami, hraje komunikace v současném podnikání a v novém marketingu stěžejní roli.Každá organizace komunikuje. Vše, co podnik dělá, a často i to, co nedělá (ale měl by dělat), vysílá určité zprávy vůči jeho okolí. Pokud např. produkt nefunguje tak, jak jsme předpokládali, či pokud není služba poskytnuta odpovídajícím způsobem, zanechá to v nás negativní obraz o firmě i značce. Stejně nás - jako zákazníky - pobouří, není-li inzerovaný výrobek nikde k sehnání, je předražený nebo je-li jeho propagace zavádějící nebo urážlivá. A co víc, bude nám vadit i to, když nikdo z podniku nezodpoví naše dotazy nebo když podnik odmítne respektovat veřejný zájem. Takovou značku už nebudeme vyhledávat: náš vztah k ní se oslabí.
Obsah knihy:

Předmluva (Michal Burian, výkonný ředitel Transparency International ČR)

Část I Integrovaná komunikace - komunikace pro třetí tisíciletí

1 Integrovaná komunikace
1.1 Posun v chápání marketingu
1.2 Marketing a komunikace pro třetí tisíciletí
1.3 Integrovaná komunikace jako důsledek i řešení

Část II Vize, značky a firemní identita: pevný základ firemní komunikace

2 Podniková vize: kdo jsme a kam jdeme
3 Komunikace a značky
3.1 Produktová (individuální) značka
3.2 Firemní značka a firemní identita
3.3 Vztah firemní a produktové značky

Část III Komunikace se zájmovými a cílovými skupinami

4.1 Zájmové skupiny
4.2 Komunikace se zákazníky
4.3 Komunikace se zaměstnanci
4.4 Komunikace s médii
4.5 Komunikace s dalšími zájmovými skupinami
4.5.1 Nátlakové skupiny a zájmová sdružení
4.5.2 Názoroví vůdci
4.5.3 Státní správa, samospráva a zákonodárné orgány
4.5.4 Komunikace s finanční komunitou
4.5.5 Principy komunikace se zájmovými skupinami

Závěr - firemní reputace a značka

Slovníček pojmů
Užitečné internetové adresy
Rejstřík jmenný (osob, institucí, firem a značek)
Barevné obrazové přílohy
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha
290 Kč

Vyprodané

439 Kč

Vyprodané

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
234
Hmotnost
453 g
Nakladatelství
Management Press
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Naše katalogové číslo
398
Rozměr
170×230 mm
ISBN
8085943999

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Knihy jsou němí učitelé.“

Aulus Gellius