Strategie firemní komunikace - Iveta Horáková, Dita Stejskalová, Hana Škapová
Strategie firemní komunikace
290 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma

Strategie firemní komunikace

Nakladatel
Management Press

Kniha zkušených autorek se zabývá praktickými postupy při tvorbě a realizaci komplexní komunikační strategie.

Čti víc

290 Kč

Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

 Starý známý marketing, který je založen na myšlence, že stačí vyrobit zboží, ocenit je, zajistit jeho distribuci a propagaci, je omylem. Není totiž schopen zajistit prosperitu v podmínkách, jež vládnou na počátku 21. století.
 I dnešní podniky řeší velmi staré otázky. Jak získat nové zákazníky a jak si udržet ty současné? Jak se prosadit na trhu? Většina organizací se přednostně zaměřuje na snižování výrobních, distribučních, provozních, obchodních a marketingových nákladů. Důsledkem nadřazenosti ekonomického hlediska je pak to, že se produkt, cena a distribuce stávají snadno napodobitelnou položkou.
 Životodárnou silou každého vztahu, tedy i vztahu komerčního, je komunikace. Protože budoucí úspěch značky velmi silně závisí na kvalitě vztahů se zákazníky a dalšími rozhodujícími cílovými skupinami, hraje komunikace v současném podnikání a v novém marketingu stěžejní roli.Každá organizace komunikuje. Vše, co podnik dělá, a často i to, co nedělá (ale měl by dělat), vysílá určité zprávy vůči jeho okolí. Pokud např. produkt nefunguje tak, jak jsme předpokládali, či pokud není služba poskytnuta odpovídajícím způsobem, zanechá to v nás negativní obraz o firmě i značce. Stejně nás - jako zákazníky - pobouří, není-li inzerovaný výrobek nikde k sehnání, je předražený nebo je-li jeho propagace zavádějící nebo urážlivá. A co víc, bude nám vadit i to, když nikdo z podniku nezodpoví naše dotazy nebo když podnik odmítne respektovat veřejný zájem. Takovou značku už nebudeme vyhledávat: náš vztah k ní se oslabí.
Obsah knihy:

Předmluva (Michal Burian, výkonný ředitel Transparency International ČR)

Část I Integrovaná komunikace - komunikace pro třetí tisíciletí

1 Integrovaná komunikace
1.1 Posun v chápání marketingu
1.2 Marketing a komunikace pro třetí tisíciletí
1.3 Integrovaná komunikace jako důsledek i řešení

Část II Vize, značky a firemní identita: pevný základ firemní komunikace

2 Podniková vize: kdo jsme a kam jdeme
3 Komunikace a značky
3.1 Produktová (individuální) značka
3.2 Firemní značka a firemní identita
3.3 Vztah firemní a produktové značky

Část III Komunikace se zájmovými a cílovými skupinami

4.1 Zájmové skupiny
4.2 Komunikace se zákazníky
4.3 Komunikace se zaměstnanci
4.4 Komunikace s médii
4.5 Komunikace s dalšími zájmovými skupinami
4.5.1 Nátlakové skupiny a zájmová sdružení
4.5.2 Názoroví vůdci
4.5.3 Státní správa, samospráva a zákonodárné orgány
4.5.4 Komunikace s finanční komunitou
4.5.5 Principy komunikace se zájmovými skupinami

Závěr - firemní reputace a značka

Slovníček pojmů
Užitečné internetové adresy
Rejstřík jmenný (osob, institucí, firem a značek)
Barevné obrazové přílohy
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha

Vyprodané

Vyprodané

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
234
Vazba
brožovaná vazba
Rozměr
170×230 mm
Hmotnost
453 g
ISBN
8085943999
Naše katalogové číslo
398
Jazyk
český
Nakladatel
Management Press

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc

„Jestliže nemůžeme s potěšením číst knihu zas a znovu, není třeba ji číst vůbec.“

Voltaire