Práce s hrou - Jan Činčera
Práce s hrou
188 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

Další formáty

188 Kč

Běžná cena Běžně 188 Kč

Vyprodané, je dostupné jako e-kniha.

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

Hry nás provázejí celým naším životem. Hrajeme je pro radost z okamžiku, z kontaktu s blízkými … a v neposlední řadě je s námi hrají i ti, kteří nás chtějí něco přiučit o světě. Správně a promyšleně podaná hra má velice rozsáhlý potenciál – může se stát základním prostředkem komunikace mezi učitelem a studenty, základním impulsem pro změnu fungování skupiny, osobnostního potenciálu jednotlivce či míry jeho porozumění určitému problému. Publikace, kterou právě držíte v ruce, se zabývá hrou právě v tomto smyslu. Přináší konkrétní příklady, scénáře projektů či sekvence aktivit, jež jsou určeny pro snadnou aplikaci v praxi.

Z obsahu

1. Úvod
2. Teoretická východiska
2.1 Co je hra
2.2 Výchova jako komunikace, hra jako znak
2.3 Prožitková pedagogika
2.3.1 Historie a současnost
2.3.2 Cyklus učení prožitkem (Kolbův cyklus)
2.3.3 Flow
2.3.4 Komfortní zóny
2.3.5 Princip dobrovolnosti
2.4 Konstruktivismus a kritické myšlení
2.4.1 Základní východiska
2.4.2 Kritika a polemika
2.5 Závěr
3.Celek
3.1 Úvod
3.2 Cíle
3.3 Práce se skupinou
3.4 Holistický přístup
3.4.1 Pojetí dramaturgie
3.4.2 Fáze dramaturgického procesu
3.4.3 Zásady dramaturgie
3.4.4 Analýza dramaturgie jako metody pro vytváření pobytových akcí
3.5 Programy Výchovy o Zemi
3.5.1 Pojetí pobytových akcí Výchovy o Zemi
3.5.2 Principy tvorby programů
3.5.3 Analýza přístupu Výchovy o Zemi
3.6 Projekty organizace Project Adventure
3.6.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.6.2 Principy tvorby programu
3.6.3 Analýza přístupu Project Adventure
3.7 Systémový model
3.7.1 Pojetí dlouhodobých akcí
3.7.2 Principy tvorby programů
3.7.3 Analýza systémového modelu
3.8 Další přístupy
3.8.1 Integrované tematické projekty v globální výchově
3.8.2 Kartikulárně laděné pobytové akce
3.8.3 Dlouhodobé školní projekty
3.9 Závěr
4. Detail
4.1 Úvod
4.2 Cíle aktivity
4.3 Vytváření menších skupin
4.4 Další společné otázky
4.5 Praktická dramaturgie
4.6 Práce s hrou podle cyklu učení prožitkem
4.6.1 Obecná východiska
4.6.2 Briefing a práce s metaforou
4.6.3 Debriefing
4.6.4 Příklady vedení aktivity podle cyklu učení prožitkem
4.7 Konstruktivistický model
4.7.1 Třífázový model učení
4.7.2 Příklad využití třífázového modelu při práci s hrou
4.8 Kombinovaný model
4.8.1 Příklad využití kombinovaného modelu
4.9 Další přístupy
4.9.1 IAA
4.9.2 Model učení pro systémové myšlení
4.9.3 Dramatický akční model
4.9.4 Místo hry v transmisivní výuce
4.10 Závěr
5. Závěr
6. Slovník vybraných používaných pojmů
7. Poznámky
8. Bibliografie
Čti víc

Všechny formáty tohoto titulu

Knihy

Kniha

Vyprodané

E-knihy a audioknihy

PDF
135 Kč

Okamžitě ke stažení

Další
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
115
Hmotnost
157 g
Rok vydání
2007
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Grada
Rozměr
150×210 mm
ISBN
8024719740
Naše katalogové číslo
37781

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

3 hodnocení

3
0
0
0
0
Čti víc
Čti víc

„Knihy je třeba číst s takovou rozvahou a opatrností, s jakou byly napsány. “

Johann Gottfried Von Herder