Využijte poštovné zdarma od 300 Kč s PPL právě teď!
Vybrat knihy
Babylon - R.F. Kuang, Host, 2024
Základy managementu - Zdeněk Pitra, Professional Publishing, 2007

514 Kč

Při nákupu nad 999 Kč
poštovné zdarma

Základy managementu

Management organizací v globálním světě počátku 21. století

Kniha je věnována problematice managementu a rozboru úlohy manažera, který má v každé organizaci významnou roli při ovlivňování chování a činnosti lidí, kteří v organizaci... Číst víc

Nakladatel
Professional Publishing, 2007
Počet stran
350

Kniha je věnována problematice managementu a rozboru úlohy manažera, který má v každé organizaci významnou roli při ovlivňování chování a činnosti lidí, kteří v organizaci působí. Obecné zásady managementu jsou shodné pro různé typy organizací... Číst víc

  • Pevná vazba
  • Slovenština
Vyprodané

Zadejte e-mail a my vám dáme vědět, jakmile bude kniha dostupná.

Potřebujete poradit knihu?

Zeptejte se online knihkupce!

Proč nakupovat na Martinus.cz?

  • Doprava zdarma od 999 Kč
  • Více než 5 000 výdejních míst
  • Záložky ke každému nákupu

Naši skřítci doporučují

Hora v moři - Ray Nayler, Host, 2024

Více o knize

Kniha je věnována problematice managementu a rozboru úlohy manažera, který má v každé organizaci významnou roli při ovlivňování chování a činnosti lidí, kteří v organizaci působí. Obecné zásady managementu jsou shodné pro různé typy organizací, uplatňují se shodně v podnikatelských subjektech v průmyslu, ve službách, v neziskových organizacích, působících např. ve školství, zdravotnictví i kultuře, v institucích státní správy a regionální či lokální samosprávy. Manažer musí znát obecné zásady managementu a musí je umět uplatnit ve specifických podmínkách fungování organizace.

Moderní management, který usměrňuje chování organizací a v nich působících lidí, je založen na hlubokém pochopení toho, čeho lze dosáhnout při hledání cest k úspěšnému překonání problémů, které změny v globálním světě vyvolávají. Hlavní doménu pro uplatňování metod moderního managementu představují organizace podnikatelského typu, aplikační oblast je však mnohem širší. Smyslem managementu je tedy ovlivňování jakékoliv lidské činnosti, aby její provádění bylo účelné a efektivní a přitom směřovalo k předem vytyčenému cíli.

Kniha je dělena do tří základních částí: Principy managementu, Procesy managementu a Praxe managementu. V první části se autor zabývá základními pojmy managementu, rozvojem podnikatelských způsobilostí organizace, podnikatelským myšlením manažerů a odbornými, osobnostními i vůdcovskými schopnostmi manažera. Druhá část se věnuje tvorbě marketingových plánů, vedení pracovníků a kontrolnímu působení manažerů (manažerské informační systémy, interní audit, řízení kvality aj.). Třetí část se zabývá především manažerským rozhodováním, dále pak působením manažerů na vývoj firemní kultury, věnuje se i komunikaci v organizaci, budování pozice manažera, metodám vyjednávání a řešení konfliktů. Každá část má v závěru kontrolní otázky, stručný souhrn poznatků, přílohy a případovou studii.
Číst víc
Počet stran
350
Vazba
pevná vazba
Rozměr
175×245 mm
Hmotnost
803 g
ISBN
8086946337
Rok vydání
2007
Naše katalogové číslo
37618
Jazyk
slovenština
Nakladatel
Professional Publishing
Kategorizace

Našli jste nepřesnosti? Dejte nám, prosím, vědět!

Nahlásit chybu

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Hodnocení

Jak se líbila kniha vám?

„Jestli něco dělá ze světa peklo, tak naše očekávání, že by to měl být ráj.“

Prokletí - Chuck Palahniuk, 2012
Prokletí
Chuck Palahniuk