Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Marketing hotelových služeb
238 Kč
Při nákupu nad 999 Kč máte poštovné zdarma
Knihy
E-knihy

Marketing hotelových služeb

Předpoklady využití marketingu v hotelu/Marketingová strategie/Aktivizace marketingového mixu/Koordinace marketingových činností

Ekopress, 2006
Nakladatel
Ekopress, 2006

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví...

Čti víc

238 Kč

Běžná cena Běžně 250 Kč

Ušetříte 5%

Dodání může trvat více než tři týdny

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 2500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

2. rozšířené a přepracované vydání oblíbené učebnice Marketingu hotelových služeb, pokrývá jasným a zasvěceným způsobem klíčová témata z oblasti marketingu hotelnictví.

První kapitola je věnována podstatě marketingu služeb hotelu a charakteristice jednotlivých služeb hotelu.

O analýze vnitřních podmínek a vnějšího okolí hotelu jako základnímu předpokladu vytvoření úspěšné marketingové strategie, pojednává kapitola druhá, kde autorka věnuje pozornost analýze silných a slabých stránek hotelu, analýze příležitostí a ohrožení na trhu cestovního ruchu, analýze vnějšího prostředí, analýze konkurenčního prostředí a analýze potřeb a požadavků návštěvníků hotelu.

Třetí kapitola je zaměřena na výběr a tvorbu marketingové strategie, aktivizaci marketingového mixu s ohledem na vybraný segment trhu, jakož i na úlohu realizačního plánu a kontroly jeho plnění v zájmu úspěšnosti vybrané strategie.

V závěrečné kapitole se čtenář seznámí s konkrétními praktickými postupy při aktivizaci marketingového mixu, mezi něž patří například způsob plánování produktu, publicity, komunikace s hosty prostřednictvím reklamy, direct mailingu, podpora prodeje konferencí, kongresů a různých balíků služeb.

Kniha je doprovázena příklady a názornými schématy. Publikace může sloužit jednak jako velmi kvalitní učebnice pro studenty vysokých škol, stane se však i významným pomocníkem ekonomům a manažerům, pohybujícím se v oblasti hotelové praxe a cestovního ruchu.
Čti víc
Kupte společně
Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Zaklínač IV. - Čas opovržení - Andrzej Sapkowski
471 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Počet stran
157
Hmotnost
284 g
Rok vydání
2006
Vazba
brožovaná vazba
Jazyk
český
Nakladatelství
Ekopress
Rozměr
165×240 mm
ISBN
8086929051
Naše katalogové číslo
32939

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

10 hodnocení

10
0
0
0
0
Čti víc
Kupte společně
Marketing hotelových služeb - Alžbeta Kiráľová
Zaklínač IV. - Čas opovržení - Andrzej Sapkowski
471 Kč

„Kniha je jako zahrada, kterou nosíš v kapse.“

latinské přísloví