Knihy
E-knihy

Marketing očima světových marketing manažerů

Nakladatel
Computer Press, 2006

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt...

Čti víc

1 188 Kč

Běžná cena Běžně 1 250 Kč

Ušetříte 5%
Nestíháme do Vánoc :(

Posíláme do 16 dní

Proč nakupovat na Martinus.cz?
  • poštovné zdarma k objednávkám od 999 Kč
  • více než 1500 výdejních míst
  • záložky ke každému nákupu

Doporučené tituly a kolekce

Více o knize

V čem je publikace výjimečná? Autoři knihy popisují marketing, jenž se týká skutečných lidí z masa a kostí, kteří musí přijímat obtížná rozhodnutí; zabývají se nejlepšími způsoby, jak vytvořit nový produkt nebo jak učinit produkt natolik neodolatelným, že z prodejních regálů mizí přímo před očima.

Titul je určen:

* pro marketing manažery, kteří se chtějí seznámit se zkušenostmi a nápady svých západních kolegů
* pro studenty ekonomických a obchodních vysokých škol, kteří ocení nově a přitažlivě pojatou marketingovou učebnici.

V knize se dozvíte:
* co je hodnota a co předmět marketingu
* jaké kroky obnáší strategické a jaké tzv. funkční plánování
* jak provádíme analýzu vnějšího i vnitřního prostředí
* čím se vyznačuje globální marketing
* která fakta nám odhalí marketingový průzkum a jak co nejlépe pracovat s marketingovými informacemi
* proč bychom měli detailně znát chování spotřebitelů a dokázat předvídat, jak se budou lidé rozhodovat
* jak a proč nakupují organizace
* co je cílový marketing a jak řídit vztahy se zákazníky
* jak vyvíjet nové produkty
* že plánování produktu by mělo probíhat v určitém sledu a jak to udělat, aby bylo co nejefektivnější
* čím se vyznačují služby a tzv. nehmotné produkty
* jak stanovit cenu adekvátní pro zákazníka
* v čem nám pomůže tzv. integrovaná marketingová politika a interaktivní marketing
* co udělat pro to, aby reklama přinesla potřebné výsledky
* proč je nezbytná tzv. podpora prodeje, jak řídit prodej osobní i pultový
* jaké známe typy distribučních kanálů a jak realizovat kvalitní i nákladově úměrnou distribuci
* jaká pravidla bychom měli dodržovat při maloobchodním prodeji.
Čti víc
Kupte společně
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
1 556 Kč
Ušetříte 81 Kč
Našli jste v našem obsahu nějaké nepřesnosti?
Dejte nám o tom vědět.

Máte o knize více informací než je na této stránce nebo jste našli chybu? Budeme vám velmi vděční, když nám pomůžete s doplněním informací na našich stránkách.

Recenze

Jak se vám kniha líbila?

5,0 / 5

1 hodnocení

1
0
0
0
0

O autorech/autorkách

Čti víc
Čti víc
Kupte společně
Marketing očima světových marketing manažerů - Michael R. Solomon, Greg W. Marshall, Elnora W. Stuart
Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis
1 556 Kč
Ušetříte 81 Kč

„Kdybych byl diktátorem, zakázal bych zákonem půjčování knih.“

William Saroyan